Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Ikke f... om jeg klipper meg... skal ha lengre hår så jeg kan ta skikkelige dreads :thumbup:

Pfft, du har da langt nok hår til dreads nå, du.. Erke no vits i å lage dreads i skamlangt hår uansett, du må jo klippe vekk halvparten for å unngå tjafser.. ;)

Jo, men jeg skal ikke bruke voks eller no slik da... Huff, kan ikke vaske håret på ett par mnd :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, men jeg skal ikke bruke voks eller no slik da... Huff, kan ikke vaske håret på ett par mnd :/

Da burde du kjøpe noe floke-remedy fra en av de dread-shopene på web.. Hvis ikke kommer det der til å ta evigheter ;)

Lenke til kommentar

Da burde du kjøpe noe floke-remedy fra en av de dread-shopene på web.. Hvis ikke kommer det der til å ta evigheter ;)

Nei, det er jo så lett :D

Får hjelp av en kompis og... Med litt krøllete hår er det ikke no problem.

SnowDOG_:

Begynner å få gråe hår sjøl :( I en alder av 19, men de sitter stort sett i skjegget...

Lenke til kommentar

Pffft eg begynte å få gråe hår som 15åring. Min far sine geners feil. Grå hår i en ung alder og lite eller ingenting av ansikts hår. :mad:

Jaja syns jo det er litt kult med de mennene eg har sett som har 0.2mm langt hvit hår. Det kommer eg sikkert til å ha som 40åring. elns. :ermm:

Edit: Mener da ikke skallet men at de snauskaller seg men de har hvit hår. Get it? ;)

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...