Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Darkness: La du ut bilde av rumpa di? Uff.. Jaja, deg om det. Og hvorfor i all verden har du lagt ut bilder av deg fra livet og ned? Klager du? Keep it coming Darkness| Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 u må jo vise folket hva jeg mener da Rikku... RBK og for den saks skyld Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, RBK, skal ikke... hmmm.... "posere" litt for oss da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Egentlig så burde det vært en egen tråd for posting av kroppsbilder Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hehe, kan jo kikke på andre og da... eller skremme Rikku litt til vart æ skræmt? Darkness: La du ut bilde av rumpa di? Uff.. Jaja, deg om det. Og hvorfor i all verden har du lagt ut bilder av deg fra livet og ned? Menmen, det her er vel en selveksponeringstråd.. Fordi de skrek om rumpebilder, og jeg ikke legger ut litt-på-kanten-bilder av meg selv hvor det faktisk viser ansiktet mitt? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fordi de skrek om rumpebilder, og jeg ikke legger ut litt-på-kanten-bilder av meg selv hvor det faktisk viser ansiktet mitt? Herregud, ikke gidd å forsvare deg. Synes det var et morsomt stunt When you got it, why not flaunt it Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Ojojoj, tok et kjapt nakenbilde av dama mi nå, pass på så dere ikke sikler for mye nå gutter! Endret 26. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Og Egypt er Arabisk Hvertfall deler av det ... og det vet jeg svært godt. Veldig tregt svar her da, men: Det var ikke egentlig et svar til deg, men siden de andre ikke så det samme som meg ville jeg opplyse dem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Fordi de skrek om rumpebilder, og jeg ikke legger ut litt-på-kanten-bilder av meg selv hvor det faktisk viser ansiktet mitt? Herregud, ikke gidd å forsvare deg. Synes det var et morsomt stunt When you got it, why not flaunt it sssh forklare er i det samme som å forsvare Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Meget bra darkness|, men klart d skuffer litt at du tar bort bilde igjen.. særlig når jeg ikke var her på forumet for å se... Edit: leeeeif.. Endret 27. mai 2004 av ThoooR Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Mange som har det liggende på disk tipper jeg Lenke til kommentar
adawen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ikke f... om jeg klipper meg... skal ha lengre hår så jeg kan ta skikkelige dreads Pfft, du har da langt nok hår til dreads nå, du.. Erke no vits i å lage dreads i skamlangt hår uansett, du må jo klippe vekk halvparten for å unngå tjafser.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Mange som har det liggende på disk tipper jeg Selvfølgelig! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er det nå jeg skal si at det bildet ikke var av meg? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 er det nå jeg skal si at det bildet ikke var av meg? Nei d behøver du ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg