Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som jeg er litt missfornøyd ut med meg selv så er det egentlig nesa mi...ser jo knekt ut elns.

Noen som vil knekke nesa mi så jeg kan få den retta på :ermm:

Altså, jeg har knekt nesa, og fikk den knekt på plass igjen. Det var jo ikke vondt å knekke nesa, for jeg var ikke forberedet på det. Men å knekke den på plass igjen var et hellvete. Men uansett, den ble jo ikke helt rett! Så LITT optimistisk å tro at den blir rett ved at noen slår ;) Skjønner at du tulla, men greit å forklare litt!Nesa di er jo faktisk rettere er min! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
defragmentert betyr vel satt sammen, en fragmentert potet er delt opp i små deler, men hvis du setter dem sammen ( defragmentere ) så får du en hel potet.

Så du mener vel en fragmentert potet? Ikke meningen å være pirkete men filosofi er tross alt viktig.

 

:yes:

 

 

Søtt par du og dama foresten :thumbs: Vært sammen lenge?

Kanskje. Jeg tenkte vel heller i den retning at en potet er oppbygget av flere fragmenter og tas den i fra hverandre, defragmenteres den. Men defragmenterer man en for eksempel en disk, setter man filer i sammen, ergo jeg tok feil. :)

 

1 1/2 år

Lenke til kommentar
Rigdea: Hehe så ut som en morsomt dag med clicken din. Tør eg å spørre kem den nydelige skapningen nederst til høyre er? :S

hehe Dog, tenkte du på meg (grå lue) :p

 

...det er min bedre halvdel, samboeren min...

:wow: puff..*puste lettet ut* og eg som nesten skrev en halvt perverst forklaring på kor pen og ordentlig damen din er. *tørke av svetten i pannen*

 

Thank god for min "feelingen" som nesten alltid redder meg.

 

Meneh då beveger eg meg lenger opp og spør kem er hun fineass jenten med mic? :green:

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke de ligner så veldig... Se på det du ser av fjeset, og sammenlign...

Hmm. Er du så sikker nå? Dama som synger har bare annet ansiktsutrykk fordi hun synger (og ikke vet at hun blir tatt bilde av). Eller er det samme hudfarge, samme hårfarge, samme leppestift, samme hodeform. Og om man ser etter, samme mørkegrå farge på genseren.

 

EDIT: Hmm, om jeg ser ekstra etter, så ser jeg at nesen er veldig forskjellig. Og i tillegg er hårskillet på to ulike sider av hodet. Greit, jeg gir meg. Men de var ganske like! :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...