Fragletrollet Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du (B|Real) ligner på den strutsen i den tegneserien med strutsen som sier BLIIP BLIIP og ulven som prøver å ta den men aldri greier det! Prikk lik jo! Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 En ting som jeg er litt missfornøyd ut med meg selv så er det egentlig nesa mi...ser jo knekt ut elns. Noen som vil knekke nesa mi så jeg kan få den retta på Altså, jeg har knekt nesa, og fikk den knekt på plass igjen. Det var jo ikke vondt å knekke nesa, for jeg var ikke forberedet på det. Men å knekke den på plass igjen var et hellvete. Men uansett, den ble jo ikke helt rett! Så LITT optimistisk å tro at den blir rett ved at noen slår Skjønner at du tulla, men greit å forklare litt!Nesa di er jo faktisk rettere er min! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) trøtt trøtt på jobben i dag... 2min gammelt Det er vist noe rart med det øverste bildet... funker ikke å legge det ut, bare linke til det?? her er et par til... kjeder meg Endret 19. mai 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Her er noen natt-til-17.mai-bilder fra meg. Enjoy! Endret 19. mai 2004 av ridgea Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Loffelur: Hva er egentlig jobben din? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Loffelur: Hva er egentlig jobben din? Lurer jeg også på Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Loffelur: Hva er egentlig jobben din? IKT Lærling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 defragmentert betyr vel satt sammen, en fragmentert potet er delt opp i små deler, men hvis du setter dem sammen ( defragmentere ) så får du en hel potet.Så du mener vel en fragmentert potet? Ikke meningen å være pirkete men filosofi er tross alt viktig. Søtt par du og dama foresten Vært sammen lenge? Kanskje. Jeg tenkte vel heller i den retning at en potet er oppbygget av flere fragmenter og tas den i fra hverandre, defragmenteres den. Men defragmenterer man en for eksempel en disk, setter man filer i sammen, ergo jeg tok feil. 1 1/2 år Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Rigdea: Hehe så ut som en morsomt dag med clicken din. Tør eg å spørre kem den nydelige skapningen nederst til høyre er? :S Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 1 1/2 år Ikke værst, vært sammen med dama i 3år på fredag Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) ................................. Endret 25. mars 2006 av fAight Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Rigdea: Hehe så ut som en morsomt dag med clicken din. Tør eg å spørre kem den nydelige skapningen nederst til høyre er? :S hehe Dog, tenkte du på meg (grå lue) ...det er min bedre halvdel, samboeren min... puff..*puste lettet ut* og eg som nesten skrev en halvt perverst forklaring på kor pen og ordentlig damen din er. *tørke av svetten i pannen* Thank god for min "feelingen" som nesten alltid redder meg. Meneh då beveger eg meg lenger opp og spør kem er hun fineass jenten med mic? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Meneh då beveger eg meg lenger opp og spør kem er hun fineass jenten med mic? Det ser ut som samme dama Hvis det er tilfelle, så må jeg legge til: Kjempebra SnowDOG Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det ser ut som samme dama Jeg synes ikke de ligner så veldig... Se på det du ser av fjeset, og sammenlign... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 De har også forskjellig hårsveis... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Jeg synes ikke de ligner så veldig... Se på det du ser av fjeset, og sammenlign... Hmm. Er du så sikker nå? Dama som synger har bare annet ansiktsutrykk fordi hun synger (og ikke vet at hun blir tatt bilde av). Eller er det samme hudfarge, samme hårfarge, samme leppestift, samme hodeform. Og om man ser etter, samme mørkegrå farge på genseren. EDIT: Hmm, om jeg ser ekstra etter, så ser jeg at nesen er veldig forskjellig. Og i tillegg er hårskillet på to ulike sider av hodet. Greit, jeg gir meg. Men de var ganske like! Endret 19. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Yup... det er ikke samme dame. Tror eg :S Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 HAHA! SnowDOG is ready for everything, baby. Any girl, anytime and anywhere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg