Putekos Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 yup, det er da man får frem den mongosiden av seg selv Er litt flekker på speilet da, må pusse det litt før jeg fortsetter..planlegger å lage en bildeserie av det og tvinge kompisen til å putte det på hjemmesiden sin Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Eller få noen av de übre webdesignfolka her inne til å lære deg å lage side/lage til deg Så har du en helt egen side Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Eller få noen av de übre webdesignfolka her inne til å lære deg å lage side/lage til deg Så har du en helt egen side Eeeh.. Den har vi prøvd før. Endte opp med en nedspamma gjestebok, en viss person som lager side til meg og er for lat til å hjelpe meg å oppdatere, og masse styr.. hjemmesider fører bare vondt med seg De som vil se bilder eller vite mer om meg kan spørre over msn; det er det jeg pleier å gjøre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Eller få noen av de übre webdesignfolka her inne til å lære deg å lage side/lage til deg Så har du en helt egen side Eeeh.. Den har vi prøvd før. Endte opp med en nedspamma gjestebok, en viss person som lager side til meg og er for lat til å hjelpe meg å oppdatere, og masse styr.. hjemmesider fører bare vondt med seg De som vil se bilder eller vite mer om meg kan spørre over msn; det er det jeg pleier å gjøre Pøh. Hjemmesider er ikke bare vonde ting. Hjemmesider råx. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 De som vil se bilder eller vite mer om meg kan spørre over msn; det er det jeg pleier å gjøre FFS!! Typisk vettu. Msn mellom meg og deg funker jo ikke av en eller annen overnatulig grunn. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 De som vil se bilder eller vite mer om meg kan spørre over msn; det er det jeg pleier å gjøre FFS!! Typisk vettu. Msn mellom meg og deg funker jo ikke av en eller annen overnatulig grunn. Det er jo bare å si HEI da. Når jeg sier HEI, så står det alltid "Han kan ikke få denne meldingen bla bla bla..." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 derfor skjønner eg ingenting. Eg skriver jo til deg men får ikke noe svar og da regner eg med at du ikke får meldingene. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 derfor skjønner eg ingenting. Eg skriver jo til deg men får ikke noe svar og da regner eg med at du ikke får meldingene. Hmms. Ok, på tirsdag så skal jeg logge på, og da kan vi jo prøve helt til det går? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Huff kameraet har en veldig kraftig blitz, noe som ødelegger bildene noe Men der er iallefall jeg Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Huff kameraet har en veldig kraftig blitz, noe som ødelegger bildene noe Men der er iallefall jeg Stappa hele hodet oppi voks-boksen ja.. Jaja. Neida, jeg bare tuller, du var fin du. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Så noen snakket om trøtte tryne bilder her Meg, på en 10 timers kjøretur til Xenox Også nå, litt nyere bilde Bildet er før og etter at jeg gikk i dusjen når jeg merket at sommeren kom! Endret 17. mai 2004 av Hoel Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Syns du lignet litt på Nick Berg jeg... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 derfor skjønner eg ingenting. Eg skriver jo til deg men får ikke noe svar og da regner eg med at du ikke får meldingene. Dette lukter MSN Pluss addon ... Right ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Nope. Bruker selv trillian men har også prøvd med msn som uten noen addons. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Apropos Trillian, noen som vet hvordan en skrur av "go to desktop when PMed"? Jeg orker ikke bruke programmet før jeg har fått slått av den irriterende funksjonen. Ellers har jeg hatt en litt kjedelig 17. mai. Har vært inne hele dagen, er sliten etter i går (+pollenallergi og lavt overskudd). Er i dårlig humør, og alt virker kjedelig. Blir alltid slik når jeg har fått lite søvn. Har planer om å ta kvelden snart, slik at jeg kommer i tipp-topp stand til skolen i morgen Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Til høyre altså, bilde er noen år gammelt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Til høyre altså, bilde er noen år gammelt. Kan du vær så snill å kutte ut de fjottpostene dine? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Å være en fjott er ikke noe man velger, det er noe man er, akkurat som noen er homofile eller transseksuelle. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Å være en fjott er ikke noe man velger, det er noe man er, akkurat som noen er homofile eller transseksuelle. o0o0o0o0....tøff du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg