d00fen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Jeg bruker ca. 20 min på badet om morgenen. Er det mye? Edit: Da regner jeg ikke med 15 min. dusj. Endret 13. mai 2004 av d00fen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 RBK, ikke fatter jeg at du orker å bruke så mye tid på sminke..Orker så vidt å ordne håret mitt om morgenen.. Er seks minutter MYE? Jeg som trodde 45 min på badet hver morgen var mye..men seks minutter..? Tja, jeg vet ikke.. Er bare noe som "sier meg i mot" når damer blir for mye sminket, som imo det bildet tatt av deg. Er kanskje bare meg.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg står i dusjen i 20-30 minutter. Står og sover. Så står jeg noen sekunder foran speilet og ser hva som lar seg gjøre med håret. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg står i dusjen i 20-30 minutter. Står og sover. Velkommen til klubben.... Min morgen: 1. Etter gjentatte oppvekningsforsøk, prøver jeg å komme meg ned trappen (har hems ) uten å snuble i alt tøyet som mamma har lagt brettet over trinnet/ene (som egentlig skulle blitt lagt inn i skapet av meg, men som dere kanskje forstår, jeg ligger litt etter) 2. Ikke snuble i alt rotet på vei mot dataen (dataen står på døgnet rundt ) for å skru på noe digg musikk 3. Gå og hente et håndkle, for så å stå i søvne i dusjen og vente til noen maser om at jeg bruker opp alt vannet og at jeg kommer forsent til skolen. 4. Inn på rommet, slenge på seg noen filler (praktisk talt, hipt med hullete bukser ) 5. Pusse tenner og fikse sveisen 6. Inn på rommet igjen, hive noen tilfeldige bøker i baggen, brenne en cd med digg musikk (hardcore er uberdigg på morgenen!) og plukke opp matpakken på vei ut av kjøkkenet. 5. Ut av døren, hive matpakken i søpla , 6. Realisert at jeg har glemt discmanen og cden hjemme, løpe inn igjen og hente den. En dag på skolen uten musikk er en dag med dobbel lidelse... 7. Gå mot busstasjonen, og når jeg kommer frem: 8. Bidge time! Det har dere morgenrutinen min. =) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes at alle (tre?) jentene som er på forumet er pene! ... og alle bor på feil side av landet og vi får ganske hard konkurranse siden det vel er 47 000 andre gutter på dette forumet. Tror ikke dette blir så lett nei Men du kommer ikke langt uten å prøve... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 6. Inn på rommet igjen, hive noen tilfeldige bøker i baggen, brenne en cd med digg musikk (hardcore er uberdigg på morgenen!) og plukke opp matpakken på vei ut av kjøkkenet. Brenne en cd hver dag? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes at alle (tre?) jentene som er på forumet er pene! ... og alle bor på feil side av landet og vi får ganske hard konkurranse siden det vel er 47 000 andre gutter på dette forumet. Tror ikke dette blir så lett nei Men du kommer ikke langt uten å prøve... Vel, havet er full av fisk, og jeg gidder ikke å fiske etter akkurat de tre i dammen inne i byen Brenne en cd hver dag? Jepp, så lenge jeg har plater, som jeg som regel har. Kjøper da spindeler uten cover. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva er det med jenter som krangler om slikt? Samma faen om RBK bruker sminke da, hu er vaffal nokså pen iforhold til.. ja.. Krangler vi? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 http://www.home.no/mongoklanen/trampoline.jpg Hehe...trodde du var ganske kort jeg...så sånn ut på de 2 andre bildene du har postet... Er liten hehe Men 6 minutter med sminke er ikke mye, bruker mellom 3 og 6 minutter selv tror jeg.. Men i går var jeg sjuk så jeg gadd ikke sminke meg Og siden jeg har ei søster som elsker å ta bilder måtte det jo bare bli noen bilder igår. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) http://home.broadpark.no/~jmah/renoooo.JPGGod morgen folkens aww seee på han da! there is just something about you! Endret 14. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Siden søss og jeg kjøpte oss trampoline idag måtte vi nesten ut for å ta noen bilder, tenkte jeg kunne poste ett her. Ser fæl ut men jeg har ikke på meg noe sminke i det heletatt.. du er søt Endret 14. mai 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 OK! jeg er ikke så god på sånt.... edite litte grann Lenke til kommentar
morfin Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Her får dere enda et bilde av meg. Ble litt dårlig kvalitet da, men men. Ble tatt i en konf. for litt sia. Ser litt sinna ut, men det er ingen grunn til panikk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva har jeg gjort for å fortjene det blikket? Btw, brillene dine er skjeve Lenke til kommentar
morfin Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Btw, brillene dine er skjeve mmm...ikke lett å forandre på det nå. gjort er gjort. Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 No offence, men jeg skjønner ikke hvorfor de som har rødt hår ikke farger håret sitt blondt eller brunt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 No offence, men jeg skjønner ikke hvorfor de som har rødt hår ikke farger håret sitt blondt eller brunt. Jeg skjønner ikke hvorfor folk som er stygge i kjeften alltid må vise dette til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg