Putekos Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Pleier du å gå med så mye sminke til vanlig? Er ikke det i såfall veldig stress å ta på om morgenen? *tenke på seg selv om morgenene* Trøtt i trynet og alt. Hihi Tja, nei, pleier ikke bruke så mye sminke. Til vanlig bruker jeg eyeliner, mascara og lipgloss. Og, tid... Bruker seks minutter på å gre håret og sminke meg, så kan ikke si det opptar så mye tid nei. Endret 13. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hørte rykter om litt flere bilder idag jeg RBK *hinte* =) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hørte rykter om litt flere bilder idag jeg RBK *hinte* =) Skal ta noen straks, så får man kanskje se at jeg ikke bruker sååå mye sminke... jeg som alltid har fått høre at jeg bruker lite..? jaja, det har vel med hva folk er vant med eller ikke Forøvrig er det fint med kritikk, ikke alltid man ser selv hva som er feil Endret 13. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er det med deg og den luggen som stikke rett fram? Bruker du mye voks/gele/superlim for å få det sånn? Nope, han bøyer hodet til siden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det så liksom ikke ut som om han tiltet hodet så inmari mye... RBK: ta noen "normale" bilder da Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er det med jenter som krangler om slikt? Samma faen om RBK bruker sminke da, hu er vaffal nokså pen iforhold til.. ja.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Nikkor, prøv å ta et bilde av deg der du ikke er skeiv. Liksom rett forfra! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ka slags program brukes til å redigere disse bildene? ganske kult.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Siden søss og jeg kjøpte oss trampoline idag måtte vi nesten ut for å ta noen bilder, tenkte jeg kunne poste ett her. Ser fæl ut men jeg har ikke på meg noe sminke i det heletatt.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes at alle (tre?) jentene som er på forumet er pene! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes at alle (tre?) jentene som er på forumet er pene! ... og alle bor på feil side av landet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 http://www.home.no/mongoklanen/trampoline.jpg Hehe...trodde du var ganske kort jeg...så sånn ut på de 2 andre bildene du har postet... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ja, da var det påtide med en liten bildeserie fra meg da *Større bilder? Klikk-klikk* Nettopp våkna etter en liten time på sofaen. Bare et rart bilde Fryktelig så glad jeg var da Tatt på den deilige sofaen min (sofaen vises liksom ikke så godt på bildet..) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes at alle (tre?) jentene som er på forumet er pene! ... og alle bor på feil side av landet Er ingen som bor i nordnorge RBK, ikke fatter jeg at du orker å bruke så mye tid på sminke..Orker så vidt å ordne håret mitt om morgenen.. Lenke til kommentar
Tor. Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Ikke jeg heller, utseende er oppskrytt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 RBK, ikke fatter jeg at du orker å bruke så mye tid på sminke..Orker så vidt å ordne håret mitt om morgenen.. Er seks minutter MYE? Jeg som trodde 45 min på badet hver morgen var mye..men seks minutter..? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes at alle (tre?) jentene som er på forumet er pene! ... og alle bor på feil side av landet og vi får ganske hard konkurranse siden det vel er 47 000 andre gutter på dette forumet. Tror ikke dette blir så lett nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg