Fragletrollet Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er det Genious eller Genius? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 uhm...foreløpig bilde av meg i profil..?! kanskje litt stort og sånt,slenger vel opp et annet i morgen... også litt stor hake pga feil posisjon...men har fått kamera da i hvert fall Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvor finner man så pene jenter som RaZorbLadeKisS? Har lett høyt og lavt, men jeg tror de gjemmer seg under en stein eller noe når jeg kommer.. Keep 'em comin' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Etter å ha ledd meg skakk av denne tråden kan vel jeg bidra med meg selv Bilde1 Bilde2 Meg etter jobben i dag : http://home.no.net/loffelur/meg23.JPG En ting som jeg ikke sa til deg på TG, men du ligner utrolig mye på en kompis av meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvor finner man så pene jenter som RaZorbLadeKisS? Har lett høyt og lavt, men jeg tror de gjemmer seg under en stein eller noe når jeg kommer.. Keep 'em comin' Jepp! Kor er de indeed?!? RazorBladekiss er hvertfall grådig vakker. Hermosa y tierna. Justo como me gustan. La vida es injusta! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) En senkveld på meg idag med et webcamera og en bakrus av bensin. Egenlig har jeg hatt en skikklig drittdag idag, men ble noen bilder Endret 13. mai 2004 av Wabby Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Bilde1Bilde2 You, sir, are a genius. I know Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 http://bcw.no-ip.com/photo/senkveld10.jpg Dette er kanskje det råeste bildet jeg har sett EVER!!! Jævlig bra! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvor finner man så pene jenter som RaZorbLadeKisS? Har lett høyt og lavt, men jeg tror de gjemmer seg under en stein eller noe når jeg kommer.. Keep 'em comin' Jepp! Kor er de indeed?!? RazorBladekiss er hvertfall grådig vakker. Hermosa y tierna. Justo como me gustan. La vida es injusta! sí, usted tiene razón, vida es injusta Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 El carino que te tengo Yo no lo puedo negar Se me sale la babita Yo no lo puedo evitar Cuando Juanica y Chan Chan En el mar cern¨ªan arena Como sacud¨ªa el 'jibe' A Chan Chan le daba pena Limpia el camino de paja Que yo me quiero sentar En aquel tronco que veo Y as¨ª no puedo llegar De Alto Cedro voy para Marcan¨¦ Luego a Cueto voy para Mayar¨ª. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er det du ser på RaZorbLadeKisS? Ser ut som det er noe mystisk der ute... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 uhm...foreløpig bilde av meg i profil..?! kanskje litt stort og sånt,slenger vel opp et annet i morgen... også litt stor hake pga feil posisjon...men har fått kamera da i hvert fall Pleier du å gå med så mye sminke til vanlig? Er ikke det i såfall veldig stress å ta på om morgenen? *tenke på seg selv om morgenene* Trøtt i trynet og alt. Hihi Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er det du ser på RaZorbLadeKisS? Ser ut som det er noe mystisk der ute... Det så ihvertfall utrolig falskt ut... :s det samme kan jeg si hvis jeg hadde sitert Darkness. Om sminken, altså. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er det med deg og den luggen som stikke rett fram? Bruker du mye voks/gele/superlim for å få det sånn? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg tror han har den sånn i tilfelle det begynner å regne. Da kan han bruke den som tak! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) LOL! Nei, den står ikke rett fram... Se på hodet mitt, det går nedover..., da bare legger håret seg sånn..syns det blir finest da.(På Bilder) Brukte bare vann der. Endret 13. mai 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Effektiv paraply for øynene Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Fikk lånt meg kamera i dag. Jeg har også hår på haka! Edit; æsj.. Nesa mi ble rar.. Flere bilder kan ventes utover kvelden Endret 13. mai 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Herlig å sjå at mange har ansiktshår.... it's macho... hehe la meg tru det iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg