Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*ler*

Jeg likte forøvrig bildeserien av smelk eller hva han kalte seg..? Orker ikke sjekke..Men uansett, han er stilig :p Jonki, visste ikke at du var så søt :) + torgeir, gef of allyse da selvfølgelig..egentlig tror jeg ikke det finnes en eneste stygg gutt her inne..så der faller den nerdeteorien i dass :p

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
*ler*

Jeg likte forøvrig bildeserien av smelk eller hva han kalte seg..? Orker ikke sjekke..Men uansett, han er stilig  :p Jonki, visste ikke at du var så søt  :) + torgeir, gef of allyse da selvfølgelig..egentlig tror jeg ikke det finnes en eneste stygg gutt her inne..så der faller den nerdeteorien i dass :p

Hey !

Du glemte å nevne meg :green:

Lenke til kommentar
Seriøst gutt! Du må rydde opp på desktopen din! Det må jo være kul umulig å finne fram til noe der!

Hehe. Naaaaah. Har kontrollen jeg serru. har blitt en vane liksom. Har en flush en gang i uka :p

Hva med å lage "default download folder" som du kaller 'Recent Downloads' på skrivebordet. Det har jeg gjort, og genialt er det.

Den begynner å bli litt over 15GB nå da :scared:

BTW; Fikk nye skolebilder i går:

BeFs.jpg

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
*ler*

Jeg likte forøvrig bildeserien av smelk eller hva han kalte seg..? Orker ikke sjekke..Men uansett, han er stilig :p Jonki, visste ikke at du var så søt :) + torgeir, gef of allyse da selvfølgelig..egentlig tror jeg ikke det finnes en eneste stygg gutt her inne..så der faller den nerdeteorien i dass :p

Takk, men bare til opplysning så skrives det Schmelck, har fått høre et par gode versjoner av den. Min favoritt var når jeg leverte inn en mobil til rep og på fakturaen så stod det "Erik Flekk" :laugh:

Faren min fikk høre: Johan Smelsås, broren min fikk Steinar Schmelokk (Stein Schmelck) osv... Så det er morsomt med et spesielt etternavn ja! :thumbup: Læreren min på videregående kalte meg Egil Schmalk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...