Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et stk trøtt tøs etter 6 dager på fylla i strekk. Vurderer pils i kveld og bare for å få en hel uke. Russetiden har ingenting på å være fadder for førstekullister i samf.øk.

6710871[/snapback]

Et stk? Jeg ser fire, jeg. :ermm:

Det mangler noe på pulten min.

6710996[/snapback]

Det mangler noe på bildet ditt også. ;)

Her er i hvert fall 1 stk. meg foran PC-en:

post-78619-1156100285_thumb.jpg

(elendig webcam)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Det er så vi kan se den sterke overarma di det:-))) venstre arm?^^

6698255[/snapback]

Ja det må være derfor. Armhevingen jeg tok i februar har virkelig satt sitt preg ^^

Et stk trøtt tøs etter 6 dager på fylla i strekk. Vurderer pils i kveld og bare for å få en hel uke. Russetiden har ingenting på å være fadder for førstekullister i samf.øk.

6710871[/snapback]

Ja, det merkes vel å leve på det absolutte minimum :p

Ellers, har anskaffet katt til madammen og ungene. Men jeg tror pokker med jeg er allergisk. Og jeg som tidligere har hatt både katt og hund i over ti år. Men den er nå en søt liten krabat. Om en ulydig.

Lenke til kommentar

Fra den ene veggen til den andre... Huff lenge siden jeg har hatt så lite kontroll. :wee:

Men hva med å faktisk bruke bildene her inne i rpp til noe useful? Opprette en Forumets Babe/Hunk tråd med avstemning og kanskje en premie eller to i form av medlemstittel? :)

post-7722-1156107944_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fra den ene veggen til den andre... Huff lenge siden jeg har hatt så lite kontroll. :wee:

Men hva med å faktisk bruke bildene her inne i rpp til noe useful? Opprette en Forumets Babe/Hunk tråd med avstemning og kanskje en premie eller to i form av medlemstittel? :)

6713734[/snapback]

Kanskje det :)

Her er meg, et bilde fra mars, muligens. Etter en liten ulykke i februar, måtte jeg barbere hodet mitt, for at det ikke skulle se dumt ut.

post-92336-1156110263_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Her er meg, et bilde fra mars, muligens. Etter en liten ulykke i februar, måtte jeg barbere hodet mitt, for at det ikke skulle se dumt ut.

6714018[/snapback]

Så det finnes folk i fra en slik utkant fra Vesterålen her? Jeg er født og oppvokst i vesterålen, nærmere bestemt Alsvåg. ;)

--

Her ser du meg og hvor jeg har vært fanget i to uker;

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...