Eline Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle egentlig blitt "tante"(søskenbarna min kaller meg bare tante) på lørdag. Men dette nye søskenbarnet mitt lar vente på seg. Jeg vil at han skal komme nå! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Klippet meg i dag.. Var forresten den mest homoerotiske opplevelsen jeg har vært med på.. skikkelig hodebunnsmassasje av en mann under sjamponeringen. Han skrapte med neglene, masserte hodebunnen, nakken og litt rundt ørene.. var digg da.. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Paintball er skikkelig kult Endret 15. august 2006 av T homas Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Meg øver på å redde liv i vannet elns Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Meg øver på å redde liv i vannet elns 6681546[/snapback] 5-punkts nedstigning *slippe luft ut av BCD'en* Og da var vi under vann Meg til venstre. I Spania. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 5-punkts nedstigning*slippe luft ut av BCD'en* Og da var vi under vann 6681650[/snapback] Hehe, bruker ikke BCD Enten den jeg har på der Black Diamond eller vinge, bakplate og seletøy Angående den nedstigningen tar jeg det ikke så alt for seriøst jeg heller Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hehe, bruker ikke BCD Enten den jeg har på der Black Diamond eller vinge, bakplate og seletøy Angående den nedstigningen tar jeg det ikke så alt for seriøst jeg heller 6681684[/snapback] Nei, daså. Hehe En ting dykkeinstruktøren min sa hele tiden var "Use and (fucking) abuse". Altså bruk buddy'en din så ofte som mulig. Når du rigger deg opp til Buddy-Check osv Hvordan er det å dykke i tørrdrakt forresten? I forhold til våtdrakt. Endret 15. august 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hehe. Dykker litt seriøst så det blir egentlig solo-dykk vettu Tørrdrakt er supert det. Neoprendrakt på meg siden jeg fryser så ekstremt, men må nok gå over til laminatdrakt for litt mer bevegelighet. Generelt sett så er jo våtdrakt mer behagelig bevegelsesmessig, men når du dykker dypt og i norsk farvann er ikke våtdrakt noe spes å satse på hvis du ikke er veeeeeeeldig varm av deg Bare å sende dykkespm. på pm hvis du lurer på noe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Tatt i dag...av en eller annen grunn ser jeg sur ut på bildet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg liker ikke hår, jeg. Må bli skallet eller noe. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Følte meg litt rar da jeg våknet idag....skjønner ikke hvorfor Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Aaah, enda i Oslo. på tide å lage litt middag. Pasta mmmmh Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Å være student er slitsomme greier, det er så mye øl som skal drikkes og så mange puber som skal besøkes.. Men man klager ikke av den grunn, ikke over annet enn gnagsår i hvert fall! Moi før jeg løper ut døren for å rekke bussen til byn.. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er utrolig deilig å være student.. Når hun kom hjem igjen var hun møe fudle.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Student i Trondheim eller? Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nope.. Student i Stavanger. Litt sliten her ja! Deilig å bare ha forelesning til kl.12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Sliten fadder. Veldig veldig sliten fadder. Som ser ut som et troll. Endret 17. august 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) "blablabla" HOT SEXY BILDE! ALLYSE ER DEN MEST SEXY HER PÅ FORUMET! Er vell logisk hvem som er hvem Endret 17. august 2006 av CFD Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Meg i bryllupet til en kompis. Tror dette var rett etter at jeg hadde holdt forloverens tale. Edit: Slang inn et par bilder til. Det er liksom fordi jeg poster så sjelden her:P Bare et bilde. Dette er hva jeg gjør på jobben. Jeg lager chassier til trailer-tilhengere. Ja, jeg har laget hele denne selv, og den er ikke ferdig på bildet. De produseres helt fra scratch, det vil si at alt sammen begynner som stålplater og flensestål. Bruker ca 3 uker pr henger når man jobber alene, som man heldigvis stort sett gjør. Når den er ferdig blir den f.eks slik. Endret 17. august 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg