Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg personlig bare syntes det er så utrolig patetisk med usikre jenter som kler av seg å poster det ut på nettet. Bare så en eller annen kåt taper på andre siden av landet skal si hun er sexy... Men men, hva vet jeg...  :innocent:

6664472[/snapback]

Seff skjønner jeg jo at du prater om meg.. Men bildet var faktisk for å vise frem gitaren (ikke min, men samma det) Om du tror det eller ei. Men her har jeg da kanskje et litt bedre bilde, som viser mindre hud, men også mindre gitar.

2004472916622337146_rs.jpg

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ATSJOOO

[X]: Og har du brukt et bildet før så skal det ikke brukes flere ganger, vi trenger ikke å se samme bildet av deg side opp og side ned fordi at du vil ha en thread å prate i. Snakke kan du gjøre i Siste Ordet 5 (SO5).

--

Ahem:

Iniquity er koselig.

post-30375-1155433139_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Weben min er ødelagt. Har bare gamle bilder. Vist jeg føler for å si noe, så sier jeg det. Ganske enkelt ser du... ;)

Sa jeg det? Vist du ser det strengt tatt nødvendig å poste bilde av deg i undetøyet så slå deg løs. Er vel neppe noen her som vil stoppe deg fra det.. :whistle:

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Jeg personlig bare syntes det er så utrolig patetisk med usikre jenter som kler av seg å poster det ut på nettet. Bare så en eller annen kåt taper på andre siden av landet skal si hun er sexy... Men men, hva vet jeg...  :innocent:

6664472[/snapback]

Jeg synes det er så utrolig patetisk å ha det samme ansiktsuttrykket på hvert eneste bilde man tar av seg selv. Bruker du forresten superlim eller har du tatt Botox for å få til et sånt smil?

post-26420-1155433733_thumb.jpg

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

6664472[/snapback]

Jeg synes det er så utrolig patetisk å ha det samme ansiktsuttrykket på hvert eneste bilde de tar av seg selv. Bruker du forresten superlim eller har du tatt Botox for å få til et sånt smil?

6664594[/snapback]

:!: You go dahl

meg som er syk og gjemmer meg bak en pute.. BRA NOK?!! (ikke rettet til deg asså dahl)

post-99288-1155433905_thumb.jpg

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Hva er det med at jeg alltid ser ut som en gal morder når jeg smiler? :hm:

6664574[/snapback]

Haha, du ser seriøst ikke helt klok ut. Jeg ble litt :ohmy: men for at du skal føle deg litt bedre så legger jeg ut et flott eksemplar av mine fakeasshell-smil.

(for the record: jeg har ikke noe i mot at looOool viser litt hud. Rawr :dribble: )

post-90413-1155433986_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...