Whiteshit Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Få skjegget tilbake! Hehe du ser bedre ut med skjegg. /me har lyst på skjegg men desverre er eg ganske så hårløs i trynet. for å quote meg sjøl i tidligare innlegg i denne tråden.. skal ha litt hår i trynet...har hatt skjegg no i sikkert 3 år...og får angst berre eg tenker på meg sjøl uten skjegg... Edit: Me on the left btw... Endret 4. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Og han til høyre, uten skjegg, ser jo superdust ut. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Og han til høyre, uten skjegg, ser jo superdust ut. ja ikkje sant? hehe....er for øvrig som tidligare nevnt søskenbarnet mitt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Og han til høyre, uten skjegg, ser jo superdust ut. La være slike kommentarer folks. Burde ha gitt advarsel på det derre der, men lar det gå fordi jeg er i godtt humør. Fyren til høyre minner meg om en eller annen... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 La være slike kommentarer folks.Burde ha gitt advarsel på det derre der, men lar det gå fordi jeg er i godtt humør. Fyren til høyre minner meg om en eller annen... Har du vert i militæret? fyren har vert befal...ellers om du har vore i trondheimsområdet i det siste så trur eg han er der... ellers så ligner han berre på noken du kjenner...og det var kanskje det du meinte når eg tenker meg om og berre gløm dette innlegget her.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fyren til høyre minner meg om en eller annen... Jeg tenkte på Rocco først.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Og han til høyre, uten skjegg, ser jo superdust ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Fyren til høyre minner meg om en eller annen... Jeg tenkte på Rocco først.. Nei, var ikke akkurat han jeg tenkte på. En fyr som bodde/bor på sortland..jaja, uansett. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 og får angst berre eg tenker på meg sjøl uten skjegg... Du mener slik? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Og han til høyre, uten skjegg, ser jo superdust ut. La være slike kommentarer folks. Burde ha gitt advarsel på det derre der, men lar det gå fordi jeg er i godtt humør. Skjønte du ikke ironien? Fyren til høyre ser jo helt klart _ikke_ dust ut. Og han hadde ikke skjegg. Det var ironien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Og han til høyre, uten skjegg, ser jo superdust ut. La være slike kommentarer folks. Burde ha gitt advarsel på det derre der, men lar det gå fordi jeg er i godtt humør. Skjønte du ikke ironien? Fyren til høyre ser jo helt klart _ikke_ dust ut. Og han hadde ikke skjegg. Det var ironien. "jaok" *hugs* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Whiteshit: Hvor masse hadde du drukket da det bildet ble tatt? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det der er THC for alle pengene Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) @ PT : Ahhh...my eyes... Hadde vel nettopp røyka et par gram med gress.... neida.... hadde faktisk ikkje drukke noke som helst, tatt narkotiske stoff, eller inntatt ulovlige medikament den kvelden. Trur rett og slett eg berre var trøtt. Bildet er fra påska i fjor, og eg var ute onsdag, torsdag, fredag, lørdag, og søndag.. Edit: seriøst PT....creepy creepy.. Endret 4. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Var ikke så full da... Åjoda... eller ikke.... var bare brisen og følte ikke med..thats all... Da tror du det Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hadde vel nettopp røyka et par gram med gress.... Etter et par gram hadde du vel sett MINST så sløv ut Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja, trist og leit med skjegget. Alle her sier det var bedre uten da. Jaja, har klippa meg også i dag. Forandring fryder. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fyren til høyre minner meg om en eller annen... Jeg tenkte på Rocco først.. Nei, var ikke akkurat han jeg tenkte på. En fyr som bodde/bor på sortland..jaja, uansett. Han likner på han dusten i Idol(I fjor da)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg