Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Få skjegget tilbake! Hehe du ser bedre ut med skjegg. /me har lyst på skjegg men desverre er eg ganske så hårløs i trynet.  :(

for å quote meg sjøl i tidligare innlegg i denne tråden..

skal ha litt hår i trynet...har hatt skjegg no i sikkert 3 år...og får angst berre eg tenker på meg sjøl uten skjegg... :scared:

050%20sveis%20og%20soeskenbarnet%20i%20fra%20naustdal.jpg

Edit: Me on the left btw...

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og han til høyre, uten skjegg, ser jo superdust ut.

La være slike kommentarer folks.

Burde ha gitt advarsel på det derre der, men lar det gå fordi jeg er i godtt humør.

Fyren til høyre minner meg om en eller annen...:shrug:

Lenke til kommentar

Burde ha gitt advarsel på det derre der, men lar det gå fordi jeg er i godtt humør.

Fyren til høyre minner meg om en eller annen...:shrug:

Har du vert i militæret? fyren har vert befal...ellers om du har vore i trondheimsområdet i det siste så trur eg han er der...

ellers så ligner han berre på noken du kjenner...og det var kanskje det du meinte når eg tenker meg om og berre gløm dette innlegget her.. :p

Lenke til kommentar

Skjønte du ikke ironien? :dontgetit: Fyren til høyre ser jo helt klart _ikke_ dust ut. Og han hadde ikke skjegg. Det var ironien. :)

Lenke til kommentar

Skjønte du ikke ironien? :dontgetit: Fyren til høyre ser jo helt klart _ikke_ dust ut. Og han hadde ikke skjegg. Det var ironien. :)

"jaok"

*hugs*

Lenke til kommentar

@ PT : Ahhh...my eyes... :scared::scared:

Hadde vel nettopp røyka et par gram med gress.... :ermm:

:p neida.... hadde faktisk ikkje drukke noke som helst, tatt narkotiske stoff, eller inntatt ulovlige medikament den kvelden. Trur rett og slett eg berre var trøtt. Bildet er fra påska i fjor, og eg var ute onsdag, torsdag, fredag, lørdag, og søndag.. :green:

Edit: seriøst PT....creepy creepy.. :yes:

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...