Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nesj, vi gjør litt av hvert. poster dristige bilder av oss selv i alt fra rpp til babetråd. Dessuten kan vi litt om sex, så vi kan svare i sextråden:-)

 

dvs de av oss som har kropp til det :tease:

 

Hunden min er av rasen dvergpinscher (nesten riktig Robbie!)

 

Jeg er her fordi jeg er gamer ;) Spiller xbox360 og er med i klan som er svært høyt oppe på den europeiske ladderen

 

linniees.jpg

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Hva gjør alle jentene her egentlig? Annet en å diskutere OT og poste bilder.

 

Meg til høyre på bilde.

6509140[/snapback]

De vil selvfølgelig at alle guttene her inne skal si hvor søte, pene og fine de er.. Hvorfor ellers? Husker godt jeg fikk en lektyre om hvordan jenter generelt må ha komplimenter fra andre gutter enn kjæresten sin.. :hrm: Jaja, tydeligvis logikk for alle andre enn meg..

 

Sjekk nye t-skjorta mi! Kul sant?

post-61598-1153171315_thumb.jpg

post-61598-1153171321_thumb.jpg

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
De vil selvfølgelig at alle guttene her inne skal si hvor søte, pene og fine de er.. Hvorfor ellers? Husker godt jeg fikk en lektyre om hvordan jenter generelt må ha komplimenter fra andre gutter enn kjæresten sin..  :hrm:  Jaja, tydeligvis logikk for alle andre enn meg..

 

Om jeg vil ha selvbekreftelse tar jeg meg bare en tur ut på byen ei helg, så får jeg nok for en god stund.

 

Og om typen til ei jente er flink nok behøver hun ikke komplimenter fra andre. Jeg derimot er singel, så jeg kan ta imot slikt fra hvem jeg måtte ønske :innocent:

finger.jpg

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Om jeg vil ha selvbekreftelse tar jeg meg bare en tur ut på byen ei helg, så får jeg nok for en god stund.

 

Og om typen til ei jente er flink nok behøver hun ikke komplimenter fra andre. Jeg derimot er singel, så jeg kan ta imot slikt fra hvem jeg måtte ønske  :innocent:

6509238[/snapback]

Vet ikke om det er du som faktisk ble irritert eller om jeg tror alle ser rødt på hva jeg skriver idag *snufs*.. "Alle hater meg"..

 

Forresten, sjekk denne jævelen jeg bygde på lørdag.. Jess!!

post-61598-1153172612_thumb.jpg

post-61598-1153172621_thumb.jpg

Lenke til kommentar
I liek, totally agree with Hanne<3

6509417[/snapback]

 

I liek ... to bite heads off

 

Jenter som creative f.eks, som kommer kun for å poste bilder av seg selv og for å få oppmerksomhet...

 

Off sier jeg bare... men så lenge gutta trives med det skal jeg ikke si noe ;)

 

irritertnei.jpg

 

Og til du som ser rødt.... kanskje du har solbriller på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...