Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikkenoe kos å se ut som en kontorrotte heller. Heller olje i ansiktet enn blekk på henda.

 

Vi har fått noen sånn nymotens greier nå, som heter datamaskin så det er dårlig med blekk på henda mine kompis ;)

 

Ikke tror jeg du kan se forskjell på meg som jobber på kontor , og en hvilken som helst annen yrkesgruppe (som f.eks butikkansatte, resepsjonister eller noe annet.

 

kontorrotta.jpg

Lenke til kommentar

zyfah: hehe faktisk det ser sånn ut, uff, nei legger ut et nytt bilde. Nå skal jeg til kinoen og se på pirates of the carrabian! Gleder meg som en unge! Siden dere snakker om yrke her, hva tror dere jeg jobber med? å hva gjør jeg i det yrket siden dere sier han ser ut som en mekker :p

 

smiil.jpg

 

Det er fy fy å se på profilen min!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Vi har fått noen sånn nymotens greier nå, som heter datamaskin så det er dårlig med blekk på henda mine kompis  ;)

 

Ikke tror jeg du kan se forskjell på meg som jobber på kontor , og en hvilken som helst annen yrkesgruppe (som f.eks butikkansatte, resepsjonister eller noe annet.

 

http://i46.photobucket.com/albums/f147/Hamunaptra/kontorrotta.jpg

6501792[/snapback]

Dæven. Datamaskin er noe skit. Aldri hørt om.

 

Poenget mitt (som tydeligvis var litt for subliminalt) er at det ikke er noe farlig å være mekanisk-tilrettelagt. Bedre det, enn å sitte inne og få dårlig rygg grunnet PC. Og jo, man kan se forskjell mellom ansatte i forskjellige yrker.

Grove eksempler:

- Forskjell mellom elektriker - modell

- Forskjell mellom mekaniker - butikkansatt

- Forskjell mellom snekker - kontoransatt

 

Skjønner du tegninga? Håper da inderlig det.

 

Du har uansett ingen faens grunn til å disse mekken-folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...