Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Natura er jo bare digg :woot::love:

Hvordan klaaarer du det?? Altså, om du er helt buck naked i seng, så kommer jo junior i kontakt med dyna og lakenet, som deretter KAN komme i kontakt med hender... enn om du plutsli klør deg i øyet ellerno?

DA HAR DU PENIS I ØYET!! :blink:

(pluss at alt av lår, ende, hofte, mage, etc sannsynligvis har vært nær stedet som har vært nær junior. isj.)

/me grøsser ved tanken :F

Lenke til kommentar
Natura er jo bare digg :woot::love:

Hvordan klaaarer du det?? Altså, om du er helt buck naked i seng, så kommer jo junior i kontakt med dyna og lakenet, som deretter KAN komme i kontakt med hender... enn om du plutsli klør deg i øyet ellerno?

DA HAR DU PENIS I ØYET!! :blink:

(pluss at alt av lår, ende, hofte, mage, etc sannsynligvis har vært nær stedet som har vært nær junior. isj.)

/me grøsser ved tanken :F

eh.. jeg tror du har et veldig forvridd forhold til din egen penis. Du burde kanskje kose mer med den eller.no :yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
eh.. jeg tror du har et veldig forvridd forhold til din egen penis. Du burde kanskje kose mer med den eller.no :yes:

Altså, jeg VET jeg har issues ;)

Men sant, jeg kan ikke fungere normalt med mindre jeg vasker hendene etter å ha tatt i saken. Og løsningen din vil ikke gjøre meg mindre "kresen", da jeg bare vasker hendene etter å ha "kost" med den.

Og tenk litt på hva naken-soving kan medføre. Dersom personen ikke stuper i dusjen umiddelbart når han står opp, er det penis på forskjellige deler av kroppen. La oss si personen treffer deg i denne tilstanden. Har du lyst å ta en person med penis i hånda, i hånda? Altså, indirekte ta på penisen til personen? Uansett hvem det er? Det har IKKE jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...