HolgerL Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det må være no blur (gaussain, som HalTan nevner), men også noe kontrasthevende. Se brillekanten/klærne. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 resultatet ble iallefall stilig. Du var nok heldig med den der =) Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Dette er meg.. Nettopp klippt meg. Endret 20. april 2004 av mais Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du ser akkurat ut som jeg ville sett for meg en menneskelig mais! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Dette er meg.. Nettopp klippt meg. Damn... Hva med et før-bilde? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du ser akkurat ut som jeg ville sett for meg en menneskelig mais! hehe det er bra før bilde kan du se her du som lurte Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 mais du var fint med langt hår! Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 mais du var fint med langt hår! hehe ja det vokser nok ut igjen.. var bare så lei av å ikke se noenting Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 mais du var fint med langt hår! hehe ja det vokser nok ut igjen.. var bare så lei av å ikke se noenting Kunne ha brukt spenner da vel Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 mais du var fint med langt hår! hehe ja det vokser nok ut igjen.. var bare så lei av å ikke se noenting Kunne ha brukt spenner da vel hehe kunne fristet men jeg ble nok mobba for det vakre "hårskautet" jeg hadde fra før av Lenke til kommentar
l2c Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Natura er jo bare digg Hvordan klaaarer du det?? Altså, om du er helt buck naked i seng, så kommer jo junior i kontakt med dyna og lakenet, som deretter KAN komme i kontakt med hender... enn om du plutsli klør deg i øyet ellerno? DA HAR DU PENIS I ØYET!! (pluss at alt av lår, ende, hofte, mage, etc sannsynligvis har vært nær stedet som har vært nær junior. isj.) /me grøsser ved tanken :F Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Natura er jo bare digg Hvordan klaaarer du det?? Altså, om du er helt buck naked i seng, så kommer jo junior i kontakt med dyna og lakenet, som deretter KAN komme i kontakt med hender... enn om du plutsli klør deg i øyet ellerno? DA HAR DU PENIS I ØYET!! (pluss at alt av lår, ende, hofte, mage, etc sannsynligvis har vært nær stedet som har vært nær junior. isj.) /me grøsser ved tanken :F eh.. jeg tror du har et veldig forvridd forhold til din egen penis. Du burde kanskje kose mer med den eller.no 1 Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 darkness - du aner ikke hvor rett du har! .. hahah, dagens latter.. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 eh.. jeg tror du har et veldig forvridd forhold til din egen penis. Du burde kanskje kose mer med den eller.no Altså, jeg VET jeg har issues Men sant, jeg kan ikke fungere normalt med mindre jeg vasker hendene etter å ha tatt i saken. Og løsningen din vil ikke gjøre meg mindre "kresen", da jeg bare vasker hendene etter å ha "kost" med den. Og tenk litt på hva naken-soving kan medføre. Dersom personen ikke stuper i dusjen umiddelbart når han står opp, er det penis på forskjellige deler av kroppen. La oss si personen treffer deg i denne tilstanden. Har du lyst å ta en person med penis i hånda, i hånda? Altså, indirekte ta på penisen til personen? Uansett hvem det er? Det har IKKE jeg Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Da ville jeg ikke åpna noen dører i nærmeste fremtid... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bare for å spore enda litt mer av - dere har fått med dere denna her? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Da ville jeg ikke åpna noen dører i nærmeste fremtid... Endret 21. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du ser akkurat ut som jeg ville sett for meg en menneskelig mais! hehe det er bra før bilde kan du se her du som lurte Kuuult Har lik tskjorte som jeg fikk da jeg var med med skolen en gang for en million år siden på noe sånn energigreier Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du ser akkurat ut som jeg ville sett for meg en menneskelig mais! hehe det er bra før bilde kan du se her du som lurte Kuuult Har lik tskjorte som jeg fikk da jeg var med med skolen en gang for en million år siden på noe sånn energigreier hehe kult, det var der jeg også fikk den. på det der energigreiene. begynner å bli en DEL år gammel nå ja Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tittet inne på siden deres c_u_m8... Litt artig den idol filmen! Virkelig interesant nudist-sove diskusjon her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg