Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoy, Anette_. Du som bor så nærme.

Du er ikke fysen på en koselig bondegutt med mye liv, masse penger, liten stygg bil, peiling på koding, musikk, bilmekk, traktorer og er en livlig liten satan i bingen? Ja det er snakk om meg her ja. I tillegg er jeg lite glad i turer i skog og mark, men er til gjengjeld veldig glad i å være full på hytter som gjerne kan være lokalisert i både skog OG mark. Jeg har en stil som havner et sted mellom neandertalsk og Husquerna - men er så snill som bare fysj. Nummeret mitt er 9754**** og kan lett skaffes i vår lille bygd.

 

Venter på telefon! :love:

post-60645-1152374790_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Peiling på bil hørtes bra ut igrunn, bilen min hakker så fælt og pappa gidder aldri fikse den. :p

 

 

Slitsomt å skrive i RPP for da må jeg finne bilder av meg hele tiden.. Men se så tøffe vi er på bildet da!

 

Kjøpt Topp med lissom Alexander McQueen skullscarf idag looOol? :)

post-38962-1152375540_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Sukk, hadde egentlig tenkt meg ut i dag, men det var jeg visstnok alene om.

 

Det er så helvetes lummert i Trondheim for tiden, klamt og jævlig på rommet. Endte opp i boksershortsen for tredje dagen på rad. :-\

 

Advarsel, bar hud i spoiler:

 

 

sukk.jpg

 

 

Jeg mangler bare røyken så kunne jeg vært Ftz-fan #1. =D

Lenke til kommentar

Herlig med litt fyll..og så skal man på jobb 05:15 morran etter :wee:

 

EDIT: LarsP: Fy faen, jaggu er det varmt og gale for tia ja. Herlig det når man ikkje får sove og skal på formiddag :roll: Og den bokser poseringa di er du ikkje åleine om for å si det sånn..

post-12640-1152376413_thumb.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har hatt på kondensfjerner uten hell, pluggledninger og fordelerlokk skal byttes og en ting til jeg ikke kan navnet på. :)

 

Men har dårlig erfaring med sandegutter, var ganske redd for at Tine Weum skulle ta med seg gangbangen og banke meg i vinter. :p

 

*finne bilde* Og å finne bilde tar tid når man skal se etter bilder på mobilen. :(

 

Ble bilde fra etter jeg klippet meg på tirsdag. :)

post-38962-1152377821_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...