Erren Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Epiphone Goth SG, you're finally home! :!: EDIT: La ved et bilde der jeg vises, så følger jeg reglene... Endret 8. juli 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Har klippt meg Før: Etter: Endret 8. juli 2006 av LasH Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Meg for ca tjue sekunder sida. Fin, gul T-skjorte eg må ha på meg i forbindelse med Førde Internasjonale Folkemusikkfestival når eg er på jobb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Strike a pose! Søstern er helt hyper på å ta bilder og når vi er på ferie blir jeg tvunget til å stille opp på noen av de.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Anette er nydelig! 6455563[/snapback] Haha, takk. Men du glemte bilde.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Hoy, Anette_. Du som bor så nærme. Du er ikke fysen på en koselig bondegutt med mye liv, masse penger, liten stygg bil, peiling på koding, musikk, bilmekk, traktorer og er en livlig liten satan i bingen? Ja det er snakk om meg her ja. I tillegg er jeg lite glad i turer i skog og mark, men er til gjengjeld veldig glad i å være full på hytter som gjerne kan være lokalisert i både skog OG mark. Jeg har en stil som havner et sted mellom neandertalsk og Husquerna - men er så snill som bare fysj. Nummeret mitt er 9754**** og kan lett skaffes i vår lille bygd. Venter på telefon! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 mm.. taco til middag.. supermett Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Peiling på bil hørtes bra ut igrunn, bilen min hakker så fælt og pappa gidder aldri fikse den. Slitsomt å skrive i RPP for da må jeg finne bilder av meg hele tiden.. Men se så tøffe vi er på bildet da! Kjøpt Topp med lissom Alexander McQueen skullscarf idag looOol? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Fikk det i Topp ja, hehe.. men ikke i dag da whehey Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Peiling på bil hørtes bra ut igrunn, bilen min hakker så fælt og pappa gidder aldri fikse den. 6455671[/snapback] Ja kondens på tanken, eller bensinmatinga di ... du ringer, jeg fikser Endret 8. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Sukk, hadde egentlig tenkt meg ut i dag, men det var jeg visstnok alene om. Det er så helvetes lummert i Trondheim for tiden, klamt og jævlig på rommet. Endte opp i boksershortsen for tredje dagen på rad. :-\ Advarsel, bar hud i spoiler: Jeg mangler bare røyken så kunne jeg vært Ftz-fan #1. =D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Herlig med litt fyll..og så skal man på jobb 05:15 morran etter EDIT: LarsP: Fy faen, jaggu er det varmt og gale for tia ja. Herlig det når man ikkje får sove og skal på formiddag Og den bokser poseringa di er du ikkje åleine om for å si det sånn.. Endret 8. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Haha LarsP, halvnakenhet er ikke kvalmt så lenge du ikke gjør det for å vise det frem. Syns du var heildundranes søt jeg. Og Mala, 23 dager til vi blir gjenforent nå. Gled deg pus! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Høh, hvor blei det av innlegget mitt a? Vel, prøver da igjen.. @ LarsP: oh, bar hud er bare + det ^^ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Har hatt på kondensfjerner uten hell, pluggledninger og fordelerlokk skal byttes og en ting til jeg ikke kan navnet på. Men har dårlig erfaring med sandegutter, var ganske redd for at Tine Weum skulle ta med seg gangbangen og banke meg i vinter. *finne bilde* Og å finne bilde tar tid når man skal se etter bilder på mobilen. Ble bilde fra etter jeg klippet meg på tirsdag. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Høh, hvor blei det av innlegget mitt a? Vel, prøver da igjen.. @ LarsP: oh, bar hud er bare + det ^^ 6455800[/snapback] men det betyr ikke at du trenger å vise da:-P TIHI^^ lei av å smile:-(((((((((( Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 lei av å smile:-(((((((((( 6455842[/snapback] Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Prøvde å etterligne smilet hennes. proff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 A condom is the glass slipper for our generation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg