Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Ja. Idag var det konfirmasjonsdag med masse gaver, masse mat, flaue taler og slektninger du ikke har sett på aldri så lenge. Siden jeg føler meg snill idag, poster jeg det mest mongolide bildet av meg selv som ble tatt på den dagen, i et unaturlig og unødvendig stort format.

img0014nedsattkvalitet2mg.th.jpg

Ja, jeg ser veldig åndsfraværende ut. :cool: Men jeg har et bedre bilde, men det får dere ikke se.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

My I get you attention: Vil gratulere til alle konfirmatene her, lykke til videre. Dere har herved entret de voksnes verden. :)

Linn Christin er søt som vanlig. :love:

johnj: Har du god peiling på på musikk, eller forveksler jeg deg med en annen fra en musikktråd her på forumet.

Lenke til kommentar

Tja, du lignet nå litt, johnj! :D

Får vel komme med et bilde hvor jeg var ekstremt full, som alle og enhver sikkert kan observere.. Vet ikke hva den regelmessige eieren har gjort med bilde, men at det er litt sammentrykt er vel ingen løgn.

Som sagt; Ekstremt full..

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
johnj: Har du god peiling på på musikk, eller forveksler jeg deg med en annen fra en musikktråd her på forumet.

6243910[/snapback]

Vel...om jeg har peiling eller ei får bli opp til andre å avgjøre. Jeg synes bare - politisk korrekt nok - at det er hyggelig å kunne bidra der jeg kan og svarer etter beste evne i tråder der jeg kan hjelpe, men har vel egentlig aldri gjort noe stort nummer ut av det selv. Dere får gi et hint om dere begynner å bli lei meg. :)

Siden jeg begynner å slippe opp for bilder får jeg lete frem de som egentlig ikke skulle se dagens lys. Jaja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...