Kakofoni Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Ja. Idag var det konfirmasjonsdag med masse gaver, masse mat, flaue taler og slektninger du ikke har sett på aldri så lenge. Siden jeg føler meg snill idag, poster jeg det mest mongolide bildet av meg selv som ble tatt på den dagen, i et unaturlig og unødvendig stort format. Ja, jeg ser veldig åndsfraværende ut. Men jeg har et bedre bilde, men det får dere ikke se. Endret 4. juni 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Ferdigpizza, Gin & Tonic og Tom Waits før P3sessions i møkkaværet i går. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Ferdigpizza, Gin & Tonic og Tom Waits før P3sessions i møkkaværet i går. Slemme-Tor ? Til konfirmanten: Utrolig fint bilde, du var kjempesøt med dressen din Lenke til kommentar
veos Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Uuh, trøtt, kvalm og sulten! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Slemme-Tor ?6243868[/snapback] Har faktisk hørt det før av flere, så kanskje det er en viss likhet... Ett stykk overtrøtt og røten John på nattlig besøk i gamlekollektivet. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 My I get you attention: Vil gratulere til alle konfirmatene her, lykke til videre. Dere har herved entret de voksnes verden. Linn Christin er søt som vanlig. johnj: Har du god peiling på på musikk, eller forveksler jeg deg med en annen fra en musikktråd her på forumet. Lenke til kommentar
veos Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Tja, du lignet nå litt, johnj! Får vel komme med et bilde hvor jeg var ekstremt full, som alle og enhver sikkert kan observere.. Vet ikke hva den regelmessige eieren har gjort med bilde, men at det er litt sammentrykt er vel ingen løgn. Som sagt; Ekstremt full.. Endret 5. juni 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Ive got wild, staring eyes. And I got a strong urge to fly, But I got nowhere to fly to (-- fly to... fly to... fly to...). Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 johnj: Har du god peiling på på musikk, eller forveksler jeg deg med en annen fra en musikktråd her på forumet.6243910[/snapback] Vel...om jeg har peiling eller ei får bli opp til andre å avgjøre. Jeg synes bare - politisk korrekt nok - at det er hyggelig å kunne bidra der jeg kan og svarer etter beste evne i tråder der jeg kan hjelpe, men har vel egentlig aldri gjort noe stort nummer ut av det selv. Dere får gi et hint om dere begynner å bli lei meg. Siden jeg begynner å slippe opp for bilder får jeg lete frem de som egentlig ikke skulle se dagens lys. Jaja. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Meg og dama. Endret 5. juni 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Hun ligna på Marit Larsen! Veronica i konfirmasjon. (Sensurerer søskenbarnet mitt ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Kort hår. Det er digg det. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) alle klipper seg nå om dagen edit piaff: gammelt bilde, men har ikke nyere for hånden akkurat nå Endret 6. juni 2006 av PoL-E Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Fin på håret Hylo! Bilde fra jeg var på jobb på Lørdag. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Føte me litt rar den kvelden Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Prøver å lage en emo-flapp uten særlig hell.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) @ Anette Hvilken klesbutikk jobber du i da? Hva henger? Endret 6. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Anette jobber vel i en sportsbutikk. Herr Brun kjeder seg om natten^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) sett no her seint på natta , fikk ikke sove etter jobben . eg trenger og klippe meg ser eg og @SkyMarshall eg tror eg hadde likt deg irl Endret 7. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg