Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

For lenge, lenge siden, når RPP nettopp hadde åpnet, så var det nesten ingen som la inn bilde (var faktisk sport i å photoshope andre sine bilder). Så etter en stund så måtte vi endre reglene, og alle poster uten bilde ble fjernet.

 

Regelen i denne tråden er rett og slett at man skal poste et bilde. Lev med det, eller gå en annen plass.

 

 

Dette er for ca 7-1/2 måned siden, men jeg synes jeg er så søt på dette bildet :)

post-23984-1148759874_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner å ligne på Idol-Aleksander på håret (grøss). I tillegg så er jeg ubarbert og flott.

 

Ubarbert, ja. Flott, neppe :p

 

Edit: Nå gikk det til slutt, men det ble et gammelt bilde. Jeg orker ikke styre med å skifte det ut etter alt dette rotet.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Mitt første bilde....... :scared:

 

vær snille med meg... :)

 

:innocent:

 

et slags konf. bilde... :)

6195965[/snapback]

 

A) Du har gjemt deg bak der for å drite og sitter å ser om det kommer noen etter

 

B) Du leker at du er en av spillkarakterene i Ghost Recon Adwanced Warfighter, og gjemmer deg i midten av "ruins" map :)

 

092523.jpg

Lenke til kommentar
Mitt første bilde....... :scared:

 

vær snille med meg... :)

 

:innocent:

 

et slags konf. bilde... :)

6195965[/snapback]

 

A) Du har gjemt deg bak der for å drite og sitter å ser om det kommer noen etter

 

B) Du leker at du er en av spillkarakterene i Ghost Recon Adwanced Warfighter, og gjemmer deg i midten av "ruins" map :)

 

6196033[/snapback]

 

 

B... :p

 

enda et bilde fra konf i går... :p

 

 

Lenke til kommentar
Nostradamus: Vær så snill. Ingen vil se lettkledde bilder av deg..

 

Ganske så nytt bilde. Tatt i går, dagen før vi har vært sammen i 5 måneder, så da er i dag. Altså, vi har vært sammen i 5 måneder i dag  :love:

6196155[/snapback]

 

Pøh, bare misunnelig :p

 

Grattis med 5-månedersdag. Hun ligner voldsomt på ei jeg gikk i klassen med (hun har type, og det er ikke deg, så nei, ikke samme jenta).

 

 

Alt er bedre enn eksamenslesing. Trykkpennbiting nå, kino snart..

post-8544-1148838739_thumb.jpg

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...