Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rpp1.PNG

Hei!

Har dere lest 1. post i det siste?

Fra nå av MÅ alle poster inneholdet minimum et bilde som er relevant. Alle poster som ikke inneholder bilder vil bli slettet. Gjentatte brudd på dette kravet vil medføre advarseløkning eller midlertidige utestengelser.

Så alle som ikke har noen bilder å poste... IKKE POST!

Lenke til kommentar
Wannabe...mod?

 

Ja, jeg har lest første post, jeg respekterer reglene, men wannabemodding gjør meg kvalm! :)

 

Og når jeg prøvde å fjeren bildet, gikk quoten til helvete :(

6179894[/snapback]

 

Sånne som deg, gjør den halveis trøtte Håvard enda mer sur! *dra frem skalpellen :devil:

rpp2.PNG

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Skjerp dere. Reglene er der fordi de skal følges. Ikke prøv å vær kul med dette "anti-wannabe-mod" greiene dere holder på.

 

Vanlige brukere kan si ifra at reglene brytes. Skulle vi hente inn en moderator for hver gang vi skal si ifra om regebrudd så hadde moderatorene hatt et hevlete. :)

 

Fy svarte for et bilde. Det er tatt inne på rommet mitt. Tømmerskjorte og solbriller. :!:

Lenke til kommentar
Skjerp dere. Reglene er der fordi de skal følges. Ikke prøv å vær kul med dette "anti-wannabe-mod" greiene dere holder på.

 

Vanlige brukere kan si ifra at reglene brytes. Skulle vi hente inn en moderator for hver gang vi skal si ifra om regebrudd så hadde moderatorene hatt et hevlete. :)

 

Fy svarte for et bilde. Det er tatt inne på rommet mitt. Tømmerskjorte og solbriller. :!:

6180023[/snapback]

 

Ikke når de på død og liv skal belære andre :(

 

Men, denne diskusjonen har ingen ende :p

Lenke til kommentar
For all del, sett igang :)

 

Gi meg ferie når du blir moderator du  :roll:

Mange hadde ikke tatt en mod jobb her om de hadde blitt kastet penger etter engang, men man blir dritt lei at folk skal trashe forumet etter eget behov

Ikke når de på død og liv skal belære andre

Hvis du kunne bare vært litt "moden" og tatt kritikken innover deg og konkludert med at du ikke fulgte reglene i 1.post, så er denne diskusjonen død

post-40529-1148679593_thumb.jpg

Endret av dub
Lenke til kommentar
*snip*

 

Du blir skikkelig populær dersom du kommer hit og lager kvalm og "ødelegger" en tråd som denne ;)

 

Er ikke snakk om å være kvalm og å liksom-moderere, men når hver 10'ende person ikke klarer å fatte og begripe at man SKAL poste bilde i hver post, er det bare bra at noen sier ifra. Om denne regelen ikke hadde vært der hadde man nok ikke sett bilder i mer enn 1/20 poster. Da hadde det ikke vært noen spennende tråd.

 

27mai.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...