SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 weee no hair is the only way! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) http://www.home.no/draz1/Hw%20bilde.jpg http://home.broadpark.no/~jonviken/bilder/meg2.jpg NAM! Endret 14. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ikke det at jeg klarte å qoute??? Joa, men var jævlig rar quoting. :-----D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ikke det at jeg klarte å qoute??? Joa, men var jævlig rar quoting. :-----D det er sånn man gjør det på andre forum da *sukke* Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Skrivefeil, vel? Du skrev QOUTE, det skrives nok QUOTE :o Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) åh faen... jeg visste jo det da! Endret 14. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 åh faen... jeg visste jo det da! Saklig du visste det. :--------p Du suuuuug i engelsk! Lær'æ å quote også. Knis. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) weee no hair is the only way! Nei. Jeg angrer omtrent like mye som en elefant som har teleportert seg til nordpolen. I want my beatiful hair back Endret 14. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 åh faen... jeg visste jo det da! Saklig du visste det. :--------p Du suuuuug i engelsk! Lær'æ å quote også. Knis. Ser det ut som jeg suger i engelsk? *fornærmet* DRITTUNGE DANIEL! og end of discussion. bildetråd, ikke mobbetråd. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) http://www.home.no/draz1/Hw%20bilde.jpg http://home.broadpark.no/~jonviken/bilder/meg2.jpg NAM! Evnt. LOL?? Endret 14. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 og end of discussion. bildetråd, ikke mobbetråd. Du som starta med ikke å greie å quote, på grunn av dårlig engelsk. :---p Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har gått gjennom et par gb med lagrede bilder, og plukket ut et par. "Recent" er veldig relativt, så pyttsann om de er opptil fem år gamle. Kronologisk rekkefølge. Fiine, sammeleggbare Ferrari pilotbriller (med etui). Nyklippet, etter fire år med langt hår. Kriss Kross will make you.. put on your neato sunglasses upside down. *Vink* Ute på byen, noe interessant har tydeligvis ramlet på gulvet. En Dagen Derpå på sushi-resturant. Fiine kinnskjeggene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 psilocybe: Selv om du leker tøffing og sier "ooh, det vakke vondt da", så vet jeg så jævlig godt at det gjorde det! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Fiine, sammeleggbare Ferrari pilotbriller (med etui). *worship* Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Fiine, sammeleggbare Ferrari pilotbriller (med etui). *worship* WORD! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 psilocybe: Selv om du leker tøffing og sier "ooh, det vakke vondt da", så vet jeg så jævlig godt at det gjorde det! Nå skal jeg være barsk og tøff og si at smerten forbundet med piercing og tatovering ikke bryr meg særlig. Selvfølgelig er det vondt å få en nål stukket gjennom huden, men det varierer veldig fra person til person, og fra sted til sted. Skulle jeg få lyst på en ny piercing, er ikke smerten en hindring. Den er der, det er ikke noe å gjøre med det, og det går over. Det er det endelige resultatet jeg bryr meg om. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Psilocybe: På to av de bildene ser det ut som du har litt mascara elns i øyelokket? Stemmer dette? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Psilocybe: På to av de bildene ser det ut som du har litt mascara elns i øyelokket? Stemmer dette? mascara i øyelokket faktisk... øyenskygge, that's more like it Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Psilocybe: På to av de bildene ser det ut som du har litt mascara elns i øyelokket? Stemmer dette? Mascara, jeg? Aldri! Eyeliner, heter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg