Leontodon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Var på reisecup i helga og selvfølgelig må man leke seg med kamera i bilen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hallo er det noen der? Fælt så dårlig med bilder det var her nå Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tja er nå her, men vi må jo jobbe også da Orresnei Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Tja er nå her, men vi må jo jobbe også da Orresnei Jobbe nei! Du kan jo leve på den fine trygdeordningen her i landet Meg og min fine elgbamse. Elgbamser er evig best! Endret 2. mai 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fant et par bilder som russ; Den blonde jævelen er meg, andre er o store bror (var morsomt å se han med den latterlige frisyren) Er endel år siden, merk hvordan mobilen faktisk er like stor som ølflasken. Those were the days. Mobil/forsvarsvåpen. Er vel 7 år siden(og 7 kilo). Skulle ikke forundre meg om det var den dagen jeg "laget" eldste sønnen min. Ikke fikk jeg noen russeknute for det nei. Bastards Og et litt mer RPP: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nostalgiske følelser i sving Dotten? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jepp. Russetiden var kos. Gode gamle motorola telefonene var kos. Måtte faktisk dobbeltsjekke jakker jeg kjøpte for om de hadde store nok lommer Sitter nå her i mørket... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) kanskje på tide vi legger oss Dotten. Sitter å sover her. God natt folkens! PS: Dotten bruker samme t-skjorte i minst 2 dager...*yikes* Endret 3. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 PS: Dotten bruker samme t-skjorte i minst 2 dager...*yikes* 6032384[/snapback] Hehe, hvis det å ikke bytte skjorte før midnatt tilsvarer dette, så greit nok Sov godt. Er nok legge tid nå ja. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Meg på bussen, hoho. Gøyeste jeg har vært med på, buss. Fy faen. http://home.online.no/~annaul/images/bilde2.JPG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Lenge siden sist *slenge inn gammelt bilde fordi Kristin etter eksamensstress og lite søvn er et lite pent syn* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kan jeg få noen av vennene dine? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kunne tenkt meg noen venner jeg også:-))) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kunne tenkt meg noen venner jeg også:-))) 6040573[/snapback] Jeg synes han kan dele med oss jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg