Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

nyaste12.jpg

 

Jeg har da plenty av smak jeg :roll:

 

Men gutter som ikke er pene i det heletatt har en tendens til å plutselig bli dritlekre så fort de klipper seg

 

Hvorfor sparer gutter til langt hår? Det må da være mye enklere å ha det kort. Enklere å ordne seg, tørker raskere og man slipper å ha det i trynet hele dagene (så langt ingen av dere bruker musefletter )

 

En jeg kjenner sparte til langt hår fordi han ville være skikkelig hardrocker. Han var stille og sjenert og hadde aldri hatt kjæreste. Nesten litt sånn EMO- type.. Orka aldri å smile eller være blid. Jeg og typen tvang han til frisøren, og vips. I løpet av en uke var han forvandlet til en glad fyr med skikkelig draget på damer. Han endra kles-smak og ble helt ny.

 

Jeg tror nok aldri jeg kunne fallt for en fyr med langt hår. Greit nok at utseendet ikke teller, men det har mye å si for føsteinntrykket :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men gutter som ikke er pene i det heletatt har en tendens til å plutselig bli dritlekre så fort de klipper seg

 

Hvorfor sparer gutter til langt hår? Det må da være mye enklere å ha det kort. Enklere å  ordne seg, tørker raskere og man slipper å ha det i trynet hele dagene (så langt ingen av dere bruker musefletter )

 

En jeg kjenner sparte til langt hår fordi han ville være skikkelig hardrocker. Han var stille og sjenert og hadde aldri hatt kjæreste. Nesten litt sånn EMO- type.. Orka aldri å smile eller være blid. Jeg og typen tvang han til frisøren, og vips. I løpet av en uke var han forvandlet til en glad fyr med skikkelig draget på damer. Han endra kles-smak og ble helt ny.

5739320[/snapback]

 

Mener du å si at jeg ikke ser ut fra før av, men jeg blir nesten pen med kort hår? :cry:

 

Grunnen til at jeg fikk langt hår var vel fordi jeg ikke gadd å gå til frisør, dessuten er det mer økonomisk å spare til langt hår., eneste er at sjampo-kostnaddene går opp.

 

Jeg har vel alltid hatt draget på damer, uansett langt hår eller ikke. Og jeg ønsker heller ikke å se ut som en fjortizzgothsatanistemo-kid, men det er jo klart, det har sin sjarm det og.

post-81549-1142122758_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Men gutter som ikke er pene i det heletatt har en tendens til å plutselig bli dritlekre så fort de klipper seg

 

Hvorfor sparer gutter til langt hår? Det må da være mye enklere å ha det kort. Enklere å  ordne seg, tørker raskere og man slipper å ha det i trynet hele dagene (så langt ingen av dere bruker musefletter )

 

En jeg kjenner sparte til langt hår fordi han ville være skikkelig hardrocker. Han var stille og sjenert og hadde aldri hatt kjæreste. Nesten litt sånn EMO- type.. Orka aldri å smile eller være blid. Jeg og typen tvang han til frisøren, og vips. I løpet av en uke var han forvandlet til en glad fyr med skikkelig draget på damer. Han endra kles-smak og ble helt ny.

 

Jeg tror nok aldri jeg kunne fallt for en fyr med langt hår. Greit nok at utseendet ikke teller, men det har mye å si for føsteinntrykket :)

5739320[/snapback]

 

Da er diskusjonen i gang. ;)

 

Hvorfor vi sparer til fint hår? Jeg synes jeg passer bedre med langt hår og trives bedre med det. Hvordan en ser ut på håret tilsier litt om personligheten din, og dermed vil jeg ikke gå rundt som alle andre Backstreet Boys gutter. Å skylde på hår i ansiktet er da tynt, hva gjør alle andre da? Eller du f.eks, når du hadde langt hår? (Har/hadde?)

 

At du ikke faller for en fyr med langt hår, går vel på individuell smak. :)

 

Bildet er nok ikke så veldig recent.

Lenke til kommentar
Mener du å si at jeg ikke ser ut fra før av, men jeg blir nesten pen med kort hår? :cry:

 

Grunnen til at jeg fikk langt hår var vel fordi jeg ikke gadd å gå til frisør, dessuten er det mer økonomisk å spare til langt hår., eneste er at sjampo-kostnaddene går opp.

 

Jeg har vel alltid hatt draget på damer, uansett langt hår eller ikke. Og jeg ønsker heller ikke å se ut som en fjortizzgothsatanistemo-kid, men det er jo klart, det har sin sjarm det og.

 

 

Det var da også en måte å tolke det på ! :!:

 

Det jeg prøvde å si var at du ble dritpen i den nye sveisen din . + At mange jenter som kanskje ikke har sett din vei tidligere vil legge merke til deg nå ;)

 

005145.jpg

 

Nå er jeg snart tom for bilder jeg kan poste også.... :blush:

 

EDIT: Fjerne bilde i qupte :whistle:

 

EDIT 2: Jeg klippa meg fordi håret mitt ble slitt og ikke så pent + vanskelig å ha orden på... Pluss at jeg syntes Ashlee Simpson hadde fin sveis og ville ligne på henne :!:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Man trenger ikke å ha helt kort hår heller, men sånn langt hår som bare henger som en gardin foran øyene i midtskill er ikke akkurat det hotteste :roll: No affence..

 

Finnes mange kule frisyrer, og jeg liker veldig godt gutter med Lugg, og aller best i sideskill

 

Tenker på noe a'la som han her, though det ikke akkurat viser helt hva jeg synes er pent.. Brung2.gif

 

og så ett av meg ...

 

SWEE.jpg

Lenke til kommentar

Slik sveis over på bildet ditt Linn blir litt for homo for min del,eller kansje det var klærne på det bildet. Anyways,midtskill er fælt uansett og det var absolutt ikkje noe eg gjekk med,for det åpenbare auget så var eg litt sjenkt på faktisk begge bildene over :whistle:

 

PS: jenter med slikt hår som deg Linn er pent :wee:

post-12640-1142127867_thumb.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg gidder hvertfall ikke gå rundt med kort hår bare fordi de fleste jenter synes det er penest, når jeg selv vil ha langt hår. Jeg vil ha en jente som godtar at jeg vil ha langt hår, hvis hun ikke vil ha meg pga håret er ikke hun noe for meg.

 

(Håret er fortsatt halvfuktig etter dusjen.)

post-53784-1142158146_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...