TLZ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Bakrunn, softbox og paraply er gøy å ha tilgang til. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kan ikke la tråden gå et døgn uten noen innlegg. Dagen derpå, snill kjæreste. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Aaaah, akkurat ferdig på jobb @ Nordlaks. Deilig, fikk en laks i trynet idag Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Russeklææææææær! *glede seg til å begynne å bruke de* Skal bytte buksa da, den er L: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Russeklææææææær! *glede seg til å begynne å bruke de* Skal bytte buksa da, den er L: 5695287[/snapback] Svarer på den, dog litt usikker på størrelsen jeg og. *Lage belte* Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) har ikke fått russeklærne ennå vi... lyst til å ta russefeiringa i trondheim Anette? , du er hjertlig velkommen fant ingen recent pics, fant noen fra praha i høstferien (sensurert ansikt av hensyn til personen) Endret 4. mars 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Russetida, ja *mimre mimre* Bilde av meg som russ. Det er ikke akkurat et ferskt bilde, men gidder ikke være russ enda en gang bare for at det skal være recent PS! For de som måtte lure, jeg står i midten. Bilde er scannet. Fantes ikke digitalt kamera på den tiden Endret 4. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Snart et år siden russetiden, du verden som tiden flyr. Bildet er tatt litt utpå natta i telt ved kongeparken, tror jeg leter etter noe å fukte halsen med. Endret 4. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Mon tro hva for noe spennende jeg så nede på bakken da bildet ble tatt? Russekullet mitt fra 2004. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Mon tro hva for noe spennende jeg så nede på bakken da bildet ble tatt? Russekullet mitt fra 2004. 5698414[/snapback] Kanskje gresset vokste ekstra fort? Pakker sammen teltet: og ett fra Ralph Myerz selvsagt: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fant ut at det ble for mye snø på terassen igår. Så idag måtte vi bære snøfreseren igjennom huset for så å bruke den på terassen. Tok meg 2 timer, og halvparten er fortsatt igjen.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hahaha, vet dette bildet er litt avkledd og greier, men det vekker så sykt mange minner. Saken er at vi hadde vært ute på byen i Barcelona og jeg var full og furten så jeg satte meg ned på sengen for å vente på dusjen som venninnen min brukte tusen år i. Dette var rundt fem på natten, og venninnen min tok bildet. Vet ikke om man ser leppene mine så godt, men i hvert fall: skikkelig furteleppe. I tillegg har boxeren jeg brukte gått langt oppi rumpa. 5700307[/snapback] Glint the Supreme Necrotic Ninja says "lol" Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Åå.... Barcelona... Der skulle jeg likt å vært en gang til! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hahaha, vet dette bildet er litt avkledd og greier, men det vekker så sykt mange minner. Saken er at vi hadde vært ute på byen i Barcelona og jeg var full og furten så jeg satte meg ned på sengen for å vente på dusjen som venninnen min brukte tusen år i. Dette var rundt fem på natten, og venninnen min tok bildet. Vet ikke om man ser leppene mine så godt, men i hvert fall: skikkelig furteleppe. I tillegg har boxeren jeg brukte gått langt oppi rumpa. 5700307[/snapback] Karl-wilhelm teh copyninja says Hawt! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Drazen says : "ananas is teh hot. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Lite tips: Ikke demp store, skarpe fallende objekter med nesen Edit: Skriveleif Endret 5. mars 2006 av Bullit Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Akkurat hjemme fra tur i helga, skal bli godt med dusj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg