Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke fått russeklærne ennå vi...

 

lyst til å ta russefeiringa i trondheim Anette? :p, du er hjertlig velkommen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fant ingen recent pics, fant noen fra praha i høstferien :p (sensurert ansikt av hensyn til personen)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Russetida, ja *mimre mimre*

 

Bilde av meg som russ. Det er ikke akkurat et ferskt bilde, men gidder ikke være russ enda en gang bare for at det skal være recent :D

 

 

PS! For de som måtte lure, jeg står i midten.

Bilde er scannet. Fantes ikke digitalt kamera på den tiden :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hahaha, vet dette bildet er litt avkledd og greier, men det vekker så sykt mange minner. Saken er at vi hadde vært ute på byen i Barcelona og jeg var full og furten så jeg satte meg ned på sengen for å vente på dusjen som venninnen min brukte tusen år i. Dette var rundt fem på natten, og venninnen min tok bildet. Vet ikke om man ser leppene mine så godt, men i hvert fall: skikkelig furteleppe. I tillegg har boxeren jeg brukte gått langt oppi rumpa.  :p

5700307[/snapback]

 

 

Glint the Supreme Necrotic Ninja says "lol"

Lenke til kommentar
Hahaha, vet dette bildet er litt avkledd og greier, men det vekker så sykt mange minner. Saken er at vi hadde vært ute på byen i Barcelona og jeg var full og furten så jeg satte meg ned på sengen for å vente på dusjen som venninnen min brukte tusen år i. Dette var rundt fem på natten, og venninnen min tok bildet. Vet ikke om man ser leppene mine så godt, men i hvert fall: skikkelig furteleppe. I tillegg har boxeren jeg brukte gått langt oppi rumpa.  :p

5700307[/snapback]

 

Karl-wilhelm teh copyninja says Hawt!

post-27482-1141498784_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...