Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Tror du missa poenget mitt litt. :p

Men skal ikke whine om grammatikk, så her kommer et bilde av meg hvor jeg bærer to bøtter vann som er kuttet litt.

meg.jpg

Og det er den eneste gangen jeg har gått med bånd bare så det er sagt, fikk det gratis på jobben en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ble bra resultat. En ting jeg alltid har lurt på, hvorfor har du navnet til en tennplugg som nick? En historie bak det eller?

5603922[/snapback]

Hånden ser på verden som en kamparena mellom gode og onde krefter. Førstnevnte er representert ved høyre hånd ->Kyron< som er den gode, skapende kraft. De sistnevnte er representert ved den venstre hånd ->Equerm< som representerer galskap, ødeleggelse og død. Disse kreftene reppresenteres ved tomlene på sine respektive hender, de øvrige fingrene representerer helgener som avspeiler aspekter ved de to kreftene. H.s hellige tekster er samlet i Håndens bok og Libellus. Disse tekstsamlingene danner grunnlaget for Håndens tilbedelse

Er en sær religion som jeg kom over for mange år siden, har aldri visst noe om at en tenplugg hadde samme navnet ^^

Får vel ta med lagbildet som vi tok sammen med Lars Olav fra Tufte IL da. Laget jeg spiller på heter fcwalkover

Sjekk ut brukerprofilen min, der er enda flere bilder av meg

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Oh yeah, ny t-skjorte i hus :D

Ser litt festlig ut på håret fordi jeg bare har sløvet hele dagen men men... :p

(På baksiden står det "Chuck Norris doesn't sleep. He waits.")

Ble godt motatt på et vors jeg var på nylig :!:

edit:

P.S. jeg hater blitz i trynet

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...