Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woho, så flink jeg er! Synes det er ganske vanskelig å tippe alderen på kids, men folk som er i tenårene er eazy-peazy :!:

 

Må vel poste ett til da...

 

 

 

Å så ble det mitt bilde som havna øverst  :blush:  usja

5590493[/snapback]

do me! do me! do me!

 

ok, et par hint: Jeg brukte nettopp et sesam stasjon håndkle, mitt forgje dynetrekk var olsenbanden junior, hvis du bedømmer alder etter oppførsel bør du legge til 10 år.. minst... Gene kan konfirmere!

 

 

hmm var ikke meningen med den "bar skulder" saken... utrykker liksom litt feil :p

post-48401-1139769544_thumb.jpg

Endret av AftaBurn
Lenke til kommentar
Woho, så flink jeg er! Synes det er ganske vanskelig å tippe alderen på kids, men folk som er i tenårene er eazy-peazy :!:

 

Må vel poste ett til da...

 

 

Å så ble det mitt bilde som havna øverst  :blush:  usja

5590493[/snapback]

do me! do me! do me!

 

ok, et par hint: Jeg brukte nettopp et sesam stasjon håndkle, mitt forgje dynetrekk var olsenbanden junior, hvis du bedømmer alder etter oppførsel bør du legge til 10 år.. minst... Gene kan konfirmere!

 

 

hmm var ikke meningen med den "bar skulder" saken... utrykker liksom litt feil :p

 

Hmmmmm, la meg se... litt mørkt bilde men jeg tipper du er 16-17

 

Å så må jeg legge inn ett nytt bilde :ermm:

Meg og hunden min :love:

Linnaagreis.jpg

 

EDIT: Would u mind, fjerne bildet av meg i quoten din`? Nok bilder av meg her som det er ;)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Woho, så flink jeg er! Synes det er ganske vanskelig å tippe alderen på kids, men folk som er i tenårene er eazy-peazy :!:

 

Må vel poste ett til da...

 

 

Å så ble det mitt bilde som havna øverst  :blush:  usja

5590493[/snapback]

do me! do me! do me!

 

ok, et par hint: Jeg brukte nettopp et sesam stasjon håndkle, mitt forgje dynetrekk var olsenbanden junior, hvis du bedømmer alder etter oppførsel bør du legge til 10 år.. minst... Gene kan konfirmere!

 

 

hmm var ikke meningen med den "bar skulder" saken... utrykker liksom litt feil :p

 

Hmmmmm, la meg se... litt mørkt bilde men jeg tipper du er 16-17

 

Å så må jeg legge inn ett nytt bilde :ermm:

Meg og hunden min :love:

 

EDIT: Would u mind, fjerne bildet av meg i quoten din`? Nok bilder av meg her som det er ;)

5595419[/snapback]

your wish is my command!

bra gjetta! blir 17 om 2 måneder + 12 dager!

 

pilotbriller hvor det står ternaby på!

post-48401-1139791895_thumb.jpg

Endret av AftaBurn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...