Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da prøver Snorre seg på Recent Pic Post-tråden. Dette er altså min debut så vær snille med meg ;)

 

Bildet stammer igrunnen fra idag og er et bilde av meg fra et speil. Stedet jeg befinner meg på er høgskolen i Bergens fysikkutstilling. Håret mitt ser helt gæernt ut på grunn av at jeg nettopp hadde sittet foran en vindtunnel på en motorsykkel. Sykt blåsete det ja ^^ Vel. Nok pjat. Her er bildet:

 

Edit: Slan på et bilde fra samma speil bare lenger vekke. KLassisk klovnespeil greie.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Velkommen til tråden, Orresnei. PS: Klipp deg! :p

 

LarsP og meg:

5584354[/snapback]

Klippe meg! Aldri om ejg klipper meg. Skal ha langt hår jeg ;) Håret var på dette bildet fortsatt helt ræv om man kan si det slik. Håret mitt er midlertid fikset greit opp nå. Jeg klart til og med å se inn i kameraet her.Hmmm. *Sitte og tenke på ting og tang mens man hører på strykeorkester som spiller musikk fra Zelda Ocarina og Time*.

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Lenge siden sist Killer_DT. Tenkte egentlig at det var deg bak det nicket. :)

5583450[/snapback]

 

Helsikke, visste ikke du var her inne;D

Nicket fant jeg på da jeg var 14, kanskje på tide å reinventere nickene mine?

5584552[/snapback]

 

Niks, har en et nick, så har en et nick.

 

Ja, jeg er egentlig en skap-hw-bruker, med hovedvekt på OT-baren og Bil og motor.

Lenke til kommentar
Niks, har en et nick, så har en et nick.

 

Ja, jeg er egentlig en skap-hw-bruker, med hovedvekt på OT-baren og Bil og motor.

5584588[/snapback]

 

Prøver å henge litt i hardware kategoriene men det er alltid samme spørsmålene om og om igjen. OT-baren er absolutt den kategorien som er mest interessant.

 

Bildet er av meg på særdeles kjedelig fest hos noen advokatstudenter. Klientellet var også svært kjedelig. Det er derfor jeg ser så sløvet ut, ikke alkoholen. Jeg holder meg unna rus-stoffer.

post-4299-1139612118_thumb.jpg

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

5584354[/snapback]

*Sitte og tenke på ting og tang mens man hører på strykeorkester som spiller musikk fra Zelda Ocarina og Time*.

 

Snorre :)

5584486[/snapback]

 

Kor fekk du tak i dette?

 

Bilde av meg opp kanon fylla,EG bør klippe meg for å si det slik :innocent:

post-12640-1139612806_thumb.jpg

post-12640-1139612861_thumb.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

5584354[/snapback]

*Sitte og tenke på ting og tang mens man hører på strykeorkester som spiller musikk fra Zelda Ocarina og Time*.

 

Snorre :)

5584486[/snapback]

 

Kor fekk du tak i dette?

 

Bilde av meg opp kanon fylla,EG bør klippe meg for å si det slik :innocent:

5585963[/snapback]

Jeg fant musikken her. Kos deg ;) Må vel laste opp bilde da. Hrmf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...