Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midtskill er ikke helt min greie.

 

Nå skal dere få noe å le av; 4 år gammelt bilde av meg og resten av Trondheim golfklubb under Lag-NM (jeg er nummer 2 fra venstre(ORK!!) med briller, rutete bukse, oppned-kors og naglebånd på høyre(ORK!!) arm:P)

 

lag_nm_junior_big.jpg

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Nå skal dere få noe å le av; 4 år gammelt bilde av meg og resten av Trondheim golfklubb under Lag-NM (jeg er nummer 2 fra venstre(ORK!!) med briller, rutete bukse, oppned-kors og naglebånd på venstre arm:P)

http://www.golfklubben.no/bildearkiv/lag_nm_junior_big.jpg

Ahahahahahaha.

 

Seriøst? :p

Det er ekstremt vanskelig å tro på, men det ligner faktisk bitte litt på deg og. Eller... Det ser jo ikke ut som deg i hele tatt, men alikevel er det noe som minner.

Lenke til kommentar
Dreiv ikke du med noe lastebilskolegreier?  :hmm:

5534998[/snapback]

Jo jeg GJØR det - men sånn innimellom går jeg tom for penger, så da må jeg tjene inn det igjen. Tar litt tid da serru, det har kosta 50.000 hittil. Blir kvalm jeg! Så du hadde fått lurt Kine Kenger med på bildet ditt der, er hu på forumet å?

 

Bilde for 3min siden, prøver å få kontakt med laptop og pc til en kompis. Hatt LAN i 1 1\2 uke nå vi. Digg å bo alene for å si det sånn.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke joinet han hvis jeg var deg :realmad:

 

 

5543598[/snapback]

 

Nå er jeg forvirret :!:

 

post-7927-1138921834_thumb.jpg

 

edit: bruker bare gamle bilder ettersom jeg ikke har web-kamera for øyeblikket.

5543630[/snapback]

 

 

Det er i grunnen ikke så rart...jeg burde gå å legge meg :ohmy:

 

fele5ei.jpg

Lenke til kommentar

Hoho, håret vokser nå.

 

Burde skaffe noe hårbånd eller noe sånt, for det detter ned i øyna heller tiden. Klipping av lugg er utenkelig, om dere skulle finne på å spørre :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...