Nikkor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Enden Gi B|real en warning Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg mente at du deltok i, og oppmuntret til mer av den meget off-topic praten som gikk. At moderatorer gjør slik burde kommenteres. No harsh feelings, jeg mente det ikke vondt. Mere Off Topic? Dude, ta en titt rundt deg..vi er i off-topic. Hvis du vil være serriøst hele tida så kan du bare dra fra Søppel og Off-Topic delen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 *søke etter ironi på google* Finner ingen fine båter eg? FFS! Hahaha, nå fikk jeg meg en god latter i kveld og.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) [quote name='B|Real' date='08/04/2004 : 18:25'] Mere Off Topic? Dude, ta en titt rundt deg..vi er i off-topic. Hvis du vil være serriøst hele tida så kan du bare dra fra Søppel og Off-Topic delen [/quote] At vi er i Off topic-delen av forumet betyr at vi ikke snakker om forumets hovedtemaer (hardware, lyd, bilde, bil etc). Trådene her har fortsatt en topic. Tenk om alle skulle snakke off-topic i for eksempel diskusjonene under Politikk, Religion og Samfunn. Men dette er jo også off-topic, så vi avslutter diskusjonen tror jeg. As always; no harsh feelings. Endret 8. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Her er et bilde av meg, tatt tidlig tidlig om morgenen etter et par netter uten søvn her på tG... Vet dere sikler heheh Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tok et bilde nå jeg. Sitter her og er ikke helt frisk... Vad tycks? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du ser ut som en overintellektuell fjellgeit Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du ser ut som en overintellektuell fjellgeit Åh... Menn uten hår er ikke menn, er de vel, HalTan? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Forsøker du å si at du liker skjegget mitt? (Ja, si!) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det tenner mitt dyriske homoinstinkt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 dimiles er HOT... groooawl *jungelvræl* *bekymret for seg selv* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jepp....han hadde fått ann! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 en dyptgående personkarakteristikk av jens Care to give me a low-down as well? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 dimiles er HOT... groooawl *jungelvræl* *bekymret for seg selv* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 en dyptgående personkarakteristikk av jens Care to give me a low-down as well? selvfølgelig...you sexy beast ..i'll take you while you are down on your knees... groooww eller ikke... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 en dyptgående personkarakteristikk av jens Care to give me a low-down as well? selvfølgelig...you sexy beast ..i'll take you while you are down on your knees... groooww eller ikke... Næmmen så slemme vi var nå da, Thea. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) ikke SÅNN ment da... you little F*U*C*K Endret 9. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg