Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hun var naken og spredde beina. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 *Nappe til bare tankene* Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 mine fete solbriller fra syden Men.. stikker å tar en dusj. Post fler bilder mens jeg er vekk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hva er det med alle de harry solbrillene deres gutter? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) HalTan har skjønt det Jeg skulle egentlig ha noen andre solbriller da jeg var i syden. De som bussjåførene hadde. Sorte store glass med gull fargede "ramme" rundt.. Men det fant vi jo selvfølgelig ikke,så meg og kameraten min kom fram til at bussjåførene får en pakke når de starter, med sko, uniform, briller osv. EDIT: skal fikse et bilde, så dere får se meg og kameraten min i syden, med matchende hatt og solbriller. Endret 8. april 2004 av Ullsokk Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hun var naken og spredde beina. PM! Du sitter på tg.. Greit. Si du får bilde av hu naken. For at du da skal kunne runke, må du enten løpe ut, eller på do. Og mest sansynlig har du glemt hvordan hu så ut naken, for det eneste du tenkte på var å løpe fort, og finne nærmeste utgang. Da må du løpe tilbake igjen, for så å se på bildet. Du ser på bildet å tar beina fatt igjen. Men da du har komme det ut på doen, eller på utsiden, er du jo så sliten at du ikke orker å nappe løken. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hah bra beskrivelse! har dette skjedd deg eller ullsokk? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hah bra beskrivelse! har dette skjedd deg eller ullsokk? Hehe, har faktisk ikke det. Har nok klart å holdt meg til jeg har kommet hjem. Vanligvis pleier jeg jo ikke være på lan som er så langt vekk, så jeg drar hjem og sove Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 *søke etter ironi på google* Finner ingen fine båter eg? FFS! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 er så trøtt nå at jeg måtte le... takk snowdog! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Den fine båten "Irony" Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ironisk nok er ikke dette SO3... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Moderator B|Real går foran med et godt eksempel. Og med det mente du? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Han mente at du tydeligvis var useriøs. En moderator har tydeligvis ikke lov til å ha humor, men må være dønn seriøs hele tiden. (not) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Moderator B|Real går foran med et godt eksempel. Og med det mente du? Jeg mente at du deltok i, og oppmuntret til mer av den meget off-topic praten som gikk. At moderatorer gjør slik burde kommenteres. No harsh feelings, jeg mente det ikke vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg