Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehh, hvem som ser bildet bryr meg nada :) Hadde heller ikke noen store forhåpninger om at jentene her skulle gjøre det samme (selv om dere ser meget flotte ut). Vil jeg se nakne damer er erotiske sider på nett mye lettere ;)

 

Noen som vil spandere et skikkelig kamera på meg? Min trofaste K700 er ikke slik den en gang var (eller, den har kanskje aldri vært noe.....)

 

Modedit: Fjernet et navn på en side som kunne ført til advarsel, selv om du ikke brukte hele urlen kan folk bruke navnet til å finne piratkopiert materiale :)~Alastor

post-8544-1131749611_thumb.jpg

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
å ta bilder av seg halvnaken her er jo litt... små gay :whistle:

5140912[/snapback]

 

Som jeg skulle sagt det selv.

 

(sorry, dårlig bilde. Kamera ligger hjemme...)

 

edit: Hadde ikke vært så ille - hadde det bare ikke sett ut som om at du faktisk sto kliss naken bare med telefonen forran ...

post-21867-1131749772_thumb.jpg

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Homofober hele gjengen

 

BTW: Bildet jeg postet før "nakenbildet" hadde 11 nedlastinger, "nakenbildet" har til nå godt over hundre. I følge dere er det visst mange homofile her på forumet.

 

God natt

 

Og enda en ting: I posten min over her nevnte jeg navnet på en side man finner torrents. Greit nok man KAN finne ulovlig materiale der, men det kan man med f.eks. DC++ også. Hvorfor får man da fritt diskutere DC++ her på forumet? Ja, veldig off-topic og dere bør ikke kommentere det slik at man ikke sklir ut her. Blir bare frustrert av diverse sensur...

post-8544-1131757818_thumb.jpg

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

OMG!!11111111111111 FINGEREN MIN POSERER NAKEN!11111 :D

 

se, nakenbilde av fingeren min :love:

 

EDIT: er pekefingeren sånn at ingen skal føle seg såret eller noe :tease:

post-74596-1131797815_thumb.jpg

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

smårips_eier: Bare meg eller bytter du aldri ansiktsutrykk?

 

 

Tatt bilde av et bilde:

 

(er ikke sur, bare ser sånn ut :p)

 

Klarte selvførgelig å glemme laderen til laptop'en i legligheten i Spania :innocent:

Og laptop'en er selvførgelig full av bilder fra spania og tom for batteri :innocent:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

smårips_eier ligner på Topanga Lawrence :) (imho)

 

Nøff med den utfordringen, den var ikke seriøs. Kunne like gjerne skrevet "klø seg på tissen", "onanere på badet", "rett fra dusjen", "noen stjal klærne mine" eller noe annet veldig dumt. Akk, nå klager dere vel på dette avsnittet også. Er overtrøtt, kommer mye dumt ut da. Ferdig med programmeringen min nå, god natt.

 

Bildet ble forresten tatt samtidig med sist, gidder ikke ta nytt.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...