Gjest Yoshi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Tror jeg er den yngste som poster her for tiden. Eller....? Gammel er du da? Profilsjekking er gøy Er visst bare ett år yngre enn deg, hehe. Trodde du var 17/18, jeg Jeg kan bevege øya i forskjellige retninger... EDIT: er 14 for de som lurer. Endret 9. oktober 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja det finnes de som kan det og... By all means nessesery...det er Tonio sin sak om hun vil bruke sminke. Det har vell dere faen mæ ikke noe med. Så sier folk "prøver du opparbeide poeng nå?". det er en ting å legge ann på noen, en annen ting å forsvare... hehe ikke det beste bildet nei.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Edit: Zomg! Har du lært å smile Tone!? Selvfølgeøog har hun det, jeg hadde jo smilekurs for henne Måtte slenge ut et bilde uten mitt standar glis da. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Meg og ei venninne fra molde! hun lo så jævlig i går at hun spydde. helt fantastisk! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Luesesongen er i gang. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jepp, luesesongen er i gang Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Luuue? huffe da.. det betyr jo at det begynner å bli kaldt :S rett ut av dusjen bilde.. Endret 9. oktober 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Veldig luesesong i dag Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hehe.. sitter å leser om bensinpillen bensinpillen.no Eller bensinpillen.com Sidene har to forskjellige design Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 bensin piller er så latterlig! alle som kan litt om bil vet at noe slikt er helt ulogisk Bilde er fortsatt en fin ting. ---------------------------- Me@ByLAN Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 LUE! Denne lua har jeg strikka sjøl! *stolt* Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Eneste hodeplagget jeg har Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 bensin piller er så latterlig! alle som kan litt om bil vet at noe slikt er helt ulogisk Bilde er fortsatt en fin ting. ---------------------------- Me@ByLAN Var dere med i compoen? i tilfellet, hvilken plass? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 bensin piller er så latterlig! alle som kan litt om bil vet at noe slikt er helt ulogisk Bilde er fortsatt en fin ting. ---------------------------- Me@ByLAN Var dere med i compoen? i tilfellet, hvilken plass? Nei.. :/ Er ikke så ekstremt flink å spille Var du med ? ------------------------- Meg på jobben.. Verneutstyr er viktig ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg