Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og om det er snakk om babes så er det vel heller AnAnAs som er topp en/i spissen.;)

Du tuller nå, right?

Ihvertfall hysterisk morsomt. :!:

Hvorfor skulle jeg tulle?

 

Og jeg har lært å smile, men jeg liker det ikke.

 

Edit: Også må jeg slutte å poste her, har jo annenhvert innlegg. >.<

Som Jonki sa, det skader ingen ting...

 

EDIT: Glemte bildet :blush:

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Duuuude! Hvis du ikke kan se at Tonio er en nydlig jente (med eller uten sminke) så motbeviser du egentlig ingenting!

 

Hvor mye sminke hun bruker er opp til henne selv og om du så måtte mene at hun ikke kler så mye sminke så er det uansett ikke noe en sier rett i trynet til vedkommede! Det er frekt det!

 

Nå har jeg ikke noe bilde siden kameraet mitt er utladet, men jeg måtte svare på Papillon sitt innlegg!

bilde er fint :)

 

jeg synes Tonio er pen med eller uten sminke jeg :fun:

post-63-1128820397_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Duude... Jeg tror ikke du kommer i buksene på Tonio vet å forsvare henne på et forum. :!: Men må si meg enig i at hun ikke ser jævlig ut med sminke.

Jeg tror han som sa dette prøvde en ny vri av det gamle "du-er-like-vakker-uten-sminke" komplimentet uten at det gikk helt hjem. Hysterisk morsomt like fullt.

 

(Poster bilde når jeg kommer hjem fra jobb (ASAP-ZULU)

post-63-1128836298_thumb.jpg

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

*Finne gammelt bilde så jeg får svart*

 

mini-gammelt.JPG

 

"omg? Noen sier nedsettende ting om dama jeg febrilsk prøver å nettscore hos?

 

Nettscore? Er det ca. det samme som telefonsex? Uansett så frister hverken telefonsex eller nettsex og ikke bor hun nærme nok til et normalt forhold heller...

 

Synes nå absolutt en kan forsvare en person uten at det behøver å være noen baktanker med det, eller gjør alle de som forsvarer de som har blitt personanngrepet her på HW.no til homofile da (95-99% gutter)? Nei, det er bare teit å si...

 

Men uansett: Fred på jord!

 

Edit: Resixa bildet...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...