HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Du har ikke _for_ mye humor King_mephisto? EDIT: Ikke vondt ment Endret 5. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hehe. Nei, kall meg stygg om dere vil, det bryr meg ikke så mye. Skal si dere har et vrengt syn av hva folk hinter etter. Og nei, jeg føler meg ikke truffet. *grynt* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det nå vi skal si "Neeeida, kjære deg, du er den fineste pusen i hele verden"? Eller var det "OK"? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Argh. Poenget er at du _ikke_ er stygg, men sier det likevel, gud så irriterende. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Eller hva med å bare holde kjeft og innse at dere ikke har løst vår omvendte psykologi? EDIT: JEG HAR ALDRI KALT MEG STYGG. Endret 5. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Argh. Fristende å si at du er stygg nå, bare for å irritere, men det ville være å lyve. Du er fryktelig søt og pen (satisfied?) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Eller hva med å poste recent pics, og snakke off-topic i SO3? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det nå vi skal si "Neeeida, kjære deg, du er den fineste pusen i hele verden"? Eller var det "OK"? Ok Razor : post flere bilder da, trenger flere jente bilder her Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Razor: Eg snakket om jenter generelt. De eg har vært sammen har nesten alle vært sånn som "syntes" de var stygge. *håpe på poeng* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Glem min irritasjon og post bilder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du er så søt når du blir sint. neida. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hadde ikke alt bare vært mye enklere hvis jenter kunne droppet all den usikkerheten eller hva det bare er, og godta det når man sier til dem at de er søte? Jeeesus! *himle oppgitt med øynene* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det er ingen som er usikre på seg selv her. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hva er det da? Jenter har ALT for vanskelig for å ta imot et kompliment! (tenker ikke bare på deg ) Man sier da ikke noe hvis man ikke mener det. (ikke jeg vaffal) Endret 5. april 2004 av Jimmy Pop Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Da er ikke du den med størst nese i tråden lenger RaZorbLadeKisS. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå i... LILLA! Nice More pictures dudes and dudettes Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tok bildet tidligere i natt I'm too sexy I'm Too Sexy Right Said Fred I'm too sexy for my love too sexy for my love Love's going to leave me I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt So sexy it hurts And I'm too sexy for Milan too sexy for Milan New York and Japan And I'm too sexy for your party Too sexy for your party No way I'm disco dancing I'm a model you know what I mean And I do my little turn on the catwalk Yeah on the catwalk on the catwalk yeah I do my little turn on the catwalk I'm too sexy for my car too sexy for my car Too sexy by far And I'm too sexy for my hat Too sexy for my hat what do you think about that I'm a model you know what I mean And I do my little turn on the catwalk Yeah on the catwalk on the catwalk yeah I shake my little touche on the catwalk I'm too sexy for my too sexy for my too sexy for my 'Cos I'm a model you know what I mean And I do my little turn on the catwalk Yeah on the catwalk on the catwalk yeah I shake my little touche on the catwalk I'm too sexy for my cat too sexy for my cat Poor pussy poor pussy cat I'm too sexy for my love too sexy for my love Love's going to leave me And I'm too sexy for this forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg