Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funneyh:

 

How can you do that? Using cheap effects to make yourself appear more gay?

 

wow :p

 

 

 

:roll:

How can you even talk about looks, being the ugliest mother in this forum?

 

Hvis noen på hele forumet skal diskutere utseende, er du den aller siste. Fikk et sjokk da jeg så at du var 18, tenkte du var mellom 26-32, men jeg tipper det er fedmen som gjør det, tror du ikke?

 

(Bogan, han startet)

That i did. Jeg starta med humor og ironi, men da jeg vet du av en eller annen grunn hater meg så skjønner jeg at du tolka det ille.

 

Beklager din dårlige humor, deres majestet. <- DETTE ER IRONI, BARE SÅ DU FORSTÅR DET

Og du kjenner meg, og skjønner at jeg overdriver :)

Jeg mener seff ikke slikt, trodde bare det var krig på gang.

Vi har kranglet før, trodde trodde du gikk til angrep :)

Og du vet at det jeg sier ikke er noe å ta seg av, og som ikke stemmer.

 

Mates?

 

:)

 

EDIT: jada askogli, jeg respekterer mannen vet du, men jeg klarer ikke digge hestehale :)

post-63-1128545606_thumb.jpg

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Mates?

 

:)

 

EDIT: jada askogli, jeg respekterer mannen vet du, men jeg klarer ikke digge hestehale :)

So it shall be done

 

Hvordan kan man ikke digge hestehale? Man er ikke ordentlig mann før det lugger i bakhuet når man driter og man aldri trenger å kjøpe dasspapir igjen.

 

Bra kvalitet på webcam! oh yes :)

 

tja

Lenke til kommentar
Først når en tar bilde av seg selv på sitt eget rom en ser hvor jævlig det ser ut.

Ser jo ut som et bomba horehus! :shrug:

jeg er nesten sikker på at rommet (værtfall pulten) mitt er mer rotete en ditt..

Hvis ikke.. så blir jeg nesten redd :p

 

BTW.. prøve blits i ansiktet, mens jeg tar bilde med web cammen...

Et litt merkelig resultat..

Lenke til kommentar
Først når en tar bilde av seg selv på sitt eget rom en ser hvor jævlig det ser ut.

Ser jo ut som et bomba horehus! :shrug:

jeg er nesten sikker på at rommet (værtfall pulten) mitt er mer rotete en ditt..

Hvis ikke.. så blir jeg nesten redd :p

Pulten er det vansklig å ha rotete, jeg bare dytter alt på gulvet om det blitt litt mye. :blush:

 

Og Uderzo, det er bra med crazy hår!=)

 

Off, jeg har poser under øynene og ikke sminke på meg, så nydelig.

Lenke til kommentar
Pulten er det vansklig å ha rotete, jeg bare dytter alt på gulvet om det blitt litt mye. :blush:

På gulvet ligger det vel for det meste skolebøker som egentlig skulle ha liggi på pulten..

elles så har jeg en sånn klar bane på gulvet slik at jeg kommer meg inn til senga..

er faktisk ikke så ille nå.. har rydda de fleste møkkete klæra.. mamma sa at hu ikke gadd å vaske mer klær før jeg kom med alt mitt.. :blush: ..

Hmm.. vanskelig å ta forskjellige bilder til vær post..... :no:

 

og jada.. det er møkkete klær du ser i bakgrunden :blush:

Lenke til kommentar

Me got new blade, me kill! RAWR :p

 

mini-Shiv.jpg

 

Selv om det er andre bildet av meg med kniv så skal dere ikke tro at jeg er våpengal... Måtte bare kjøpe den når de bare skulle ha 125,- og da var det inkludert mount...

 

@ Tonio: Hva skal du med sminke egentlig :hmm: ?

 

Edit: Kom på det riktige ordet...

Edit: Så en enda værre Leif :blush:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...