SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg gjetter omtrent så mange minutter siden Am i right? Endret 5. oktober 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Damn right. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg og vil ha hår som ser ut som et helvete når man våkner Sånn er det å være korthåra Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Trøtt i dag.. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg og vil ha hår som ser ut som et helvete når man våkner Sånn er det å være korthåra kort hår sa du? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 FY FAEN!!! Hater msn! Jeg har et Creative P380 2.1 anlegg... Msn skrudde automatisk opp volumet når jeg satt på webcam samtale og jeg hadde volumet(på dataen) på det minste.... Det ble jo dobbelt så høgt Her er bilde forresten: (webcamen står oppi glaset mitt ) Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nye solbriller Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Funneyh: How can you do that? Using cheap effects to make yourself appear more gay? wow Endret 5. oktober 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Meg etter min tur hos frisøren som ikke kunne forskjellen på millimeter og centimeter. Heldigvis fikk jeg avslag på 40 kr. BTW. ALDRI klipp dere på Smartcuts i fredrikstad. Frisørene_kan_ikke_ forskjellen på mm og cm! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Funneyh: How can you do that? Using cheap effects to make yourself appear more gay? wow Oh, mine slående slag er for harde for hw.no og dets brukere... Endret 5. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Meg etter min tur hos frisøren som ikke kunne forskjellen på millimeter og centimeter. Heldigvis fikk jeg avslag på 40 kr.BTW. ALDRI klipp dere på Smartcuts i fredrikstad. Frisørene_kan_ikke_ forskjellen på mm og cm! EIIIID! Endret 22. desember 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Meg etter min tur hos frisøren som ikke kunne forskjellen på millimeter og centimeter. Heldigvis fikk jeg avslag på 40 kr.BTW. ALDRI klipp dere på Smartcuts i fredrikstad. Frisørene_kan_ikke_ forskjellen på mm og cm! EIIIID! Folk i butikken trodde at jeg var en nazist. De villle en gang ikke se meg inn i øynene! Alle går rundt meg i en radius på 3-4 meter, istedet for å gå rett forbi meg. Det er ikke morsomt! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 syns du så ganske barsk ut jeg^^ ikke nytt bilde, men noen som husker gamle avataren min? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) syns du så ganske barsk ut jeg^^ ikke nytt bilde, men noen som husker gamle avataren min? Begynn og bruk den igjen, du! Endret 22. desember 2005 av ketchez Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 den jeg har nå er mer meg Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hold kjeft FredericC Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmm tenke tenke.. Hmm.. Hvordan skal jeg klare å få råd til: WoW, Grønn og rosa plysj, og to nye harddisker (og kansje litt plater elns) med intekt på bare 400 i måneden? To nye harddisker skal tilsammen være på 500gg, og de haster ikke (må ha de før TG).. HMM Gruble.. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Sitte og loffe i frankrike fortsatt... Dagens spørsmål, hvor gammel tror dere jeg er? Profil=Juks. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Funneyh: How can you do that? Using cheap effects to make yourself appear more gay? wow How can you even talk about looks, being the ugliest mother in this forum? Hvis noen på hele forumet skal diskutere utseende, er du den aller siste. Fikk et sjokk da jeg så at du var 18, tenkte du var mellom 26-32, men jeg tipper det er fedmen som gjør det, tror du ikke? (Bogan, han startet) That i did. Jeg starta med humor og ironi, men da jeg vet du av en eller annen grunn hater meg så skjønner jeg at du tolka det ille. Beklager din dårlige humor, deres majestet. <- DETTE ER IRONI, BARE SÅ DU FORSTÅR DET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg