darkness| Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Tja. Når jeg går på skolen så er jeg der hver dag (morgen og ettermiddag). Har aldri sett deg, dog. Edit: Skole i Drammen. Tar bussen. Er jeg gal? Endret 4. oktober 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tja. Når jeg går på skolen så er jeg der hver dag (morgen og ettermiddag). Har aldri sett deg, dog. Ooh! Skolen sa meg mye! Hadde du sett meg hadde det vært ganske rart, siden jeg gjemmer meg for gale damer.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Google er min venn, så jeg skal se om jeg klarer å finne noen bilder... Til nå er det ingenting der likheten er noe slående Du var veldig pen og søt, Smårips_eier! Endret 4. oktober 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ooh, beste bildet jeg har tatt på lenge. Noen som tør å gjette hvor gammel jeg er? Profiltitting er ikke lov. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja, nesten. Er 14, men blir 15 i januar.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 I liek teh penguin! Har ikke sett noen av dere her, jeg.. Men hver gang jeg venter på bussen nede i Brugata, så tenker jeg på Ueland.. Tror det har noe med at det alltid kjører en buss som går "o/ Uelands gate" forbi der Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 I liek teh penguin! Lundefugl! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hmm.. Min andre post i RPP.. Har bladd igjennom her et par ganger, og må si det er en del pene jenter her på forumet.. EDIT: How old am i? EDIT2: Juks å se i profilen.. .. kjeder meg.. Endret 4. oktober 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Noen som skjønner hvorfor jeg har luggen til sida når de ser dette bildet? EDIT: Hrisebro, du er 14-15? Endret 4. oktober 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Noen som skjønner hvorfor jeg har luggen til sida når de ser dette bildet? EDIT: Hrisebro, du er 14-15? 15.. Og utrolig trøtt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 får vel legge til et bilde til da, har litt lyst til å poste skrubbsåret på kneet jeg pådro meg etter å ha hengt etter en bil som akselererte bortover en grusete asfaltvei, men jeg tror jeg dropper det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Bjeff!Bjeff!...rwaff! Endret 22. desember 2005 av ketchez Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Lekser en tidlig onsdagsmorgen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 I liek teh penguin! Lundefugl! Pingvin, Lundeful, Giraff. Basicly it's all the same. Da får jeg spørre om hvor gammel folk mener jeg er da.. Uten profiltitting altså Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 25, tenker jeg.. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 20, tenker jeg.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) weeeeell you're both wrong. Dark Knight får "premie" for å være nærmest. Jeg er 18, blir 19 i år en gang EDIT: får vel legge med "ved et uhell tatt"-bildet mitt da. Endret 5. oktober 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 I liek teh penguin! Lundefugl! Pingvin, Lundeful, Giraff. Basicly it's all the same. En vesentlig forskjell.. Her er de skalert til nogenlunde samme størrelse. Sleit med å holde dem med en hånd. Gjett utifra håret når jeg sto opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg