CNesset Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen fler som er trøtte? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 *frysningerpåryggen*!!(av utsagnet) Hva mener du med det utsagnet der? At du er penere enn Tonio? Håper du ikke mener det, for det er du absolutt ikke og hvis det isåfall var det du mente er det ikke én på forumet som er enig med deg. ALLE ER SØTE OG DEILIGE! I'D HIT IT!111 I'd hit LarsP! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 I'd hit LarsP! I'd hit you, NINJASTYLE! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 *frysningerpåryggen*!!(av utsagnet) Hva mener du med det utsagnet der? At du er penere enn Tonio? Håper du ikke mener det, for det er du absolutt ikke og hvis det isåfall var det du mente er det ikke én på forumet som er enig med deg. Godt sagt! Gammelt bilde ... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg legger meg. Nattxor. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) un0kai, du ser serriøst skummel ut Endret 3. oktober 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 look! var i Oslo og hentet noe naboen garantert kommer til å like (måtte bare vise den frem, er to av den i hele europa) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Får vel legge inn bilde igjen jeg og da;) Meg er glad i å synge El Caco FTW :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da jeg gikk gjennom bildene fant jeg ett til jeg bare MÅ legge ut ^^ Jeg er helt edru og så normal som jeg kan bli på det bildet der. Be afraid, be very afraid Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skjorte er tingen Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skjorte er tingen Second! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis man klør noe helt jævlig i hodet og tar ut strikk man har lagd hestehale av fordi man har langt hår, kan man risikere å bli seende sånn ut: Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Snittleif, hvor lenge lot du håret gro får du fikk det så langt? Elske det Her er forresten bilde av meg, skal ha lengre hår da, så langt som snittleif, eller lengre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kan jeg gå sånn på et jobbintervju? Bildet er litt uklart. Måtte ta et annet enn det jeg postet i mote og utseendetråden (Og jadajada, jeg må slutte å ta bilde av meg selv i speilet, men jeg har ingen steder å sette kameraet for å bruke selvutløser). Endret 4. oktober 2005 av darkness| Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) askogli; Jeg har nå spart i omtrent antallet fingre. darkness|; Så absolutt. go kick some arse Endret 4. oktober 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) ... Endret 4. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) I dag følte jeg for å synge... Midt under Boulevard of Broken Dreams her ja.. Endret 4. oktober 2005 av ZyreX Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ... Er du ofte i byen? Eller, hvor stor er sjansen for at jeg møter på deg? Om du ser ei kjerring med grønne sko og rødt hår må du hilse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg