Cucum(r) Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det bare jeg som synes smårips_eier er søt? Naaaj. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ser jeg ikke uskyldig ut på dette bildet? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Fy fillern så pen du har blitt Tonio Forferdelig å tenke på at eneste pene nerdedama jeg noen gang har hørt om skal bo 3 timer unna Flytt hit så jeg får prøve meg på deg Gammelt bilde, men det får duge (har langt, mørkt hår nå)... Endret 3. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nei det er ikke bare deg Fl@meboy. Jaja. =/ Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Fy fillern så pen du har blitt Tonio Forferdelig å tenke på at eneste pene nerdedama jeg noen gang har hørt om skal bo 3 timer unna Flytt hit så jeg får prøve meg på deg *frysningerpåryggen*!!(av utsagnet) Moi : Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan ikke akkurat si at du er noen blomst, heller. Plastposer har større mulighet til å provosere fram en hard-on enn deg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.daria.no/images/2/27058_6e15f.jpg Dette her er ikke chat.no! Du er jo verre her på HW med frekke kommentarer enn meg du! Bildet jeg legger til er et bolle-bilde av meg, jeg er fullstendig klar over at LarsP/en annen kommer til å kødde med det på en eller annen syk måte. Må bare vise at jeg ikke er ei pen nerdedame. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Du er ganske søt der også da Tonio Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 O.o Verste bildet! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Fy fillern så pen du har blitt Tonio Forferdelig å tenke på at eneste pene nerdedama jeg noen gang har hørt om skal bo 3 timer unna Flytt hit så jeg får prøve meg på deg *frysningerpåryggen*!!(av utsagnet) Oh? Hvordan da? Fordi at jeg sier det jeg tenker rett ut? Det at jeg (tilsynelstende) tror at jeg uten videre har sjans på Tonio, eller fordi du selv synes at du er ei heit nerdedame? Her er jeg slik jeg ser ut i dag! Nettopp fått meg en ny T-skjorte også! Nedsatt fra 300 til 50 (Otta Martnan) Edit: @ Tonio du klarte ikke å motbevise noe med det bildet der Endret 3. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) *frysningerpåryggen*!!(av utsagnet) Hva mener du med det utsagnet der? At du er penere enn Tonio? Håper du ikke mener det, for det er du absolutt ikke og hvis det isåfall var det du mente er det ikke én på forumet som er enig med deg. Endret 3. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Intriger i RPP, den var ny. *kosepå alle* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Thea på krigsstien! Protect yourselves lads! Men takk skla du ha Thea Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Oi så sinna vi er her her i dag da , synes alle damene jeg har sett innpå her er søte jeg Jeg er også sint Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 oh, intriger? mye mer gøy med intriger enn med treningslære Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Sterke ord fra AnAnAs, gitt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 *se skummel ut* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 *frysningerpåryggen*!!(av utsagnet) Hva mener du med det utsagnet der? At du er penere enn Tonio? Håper du ikke mener det, for det er du absolutt ikke og hvis det isåfall var det du mente er det ikke én på forumet som er enig med deg. ALLE ER SØTE OG DEILIGE! I'D HIT IT!111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg