FpsStu Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Har du begynt å barbere deg mephisto? seff! Hver eneste morgen. Og en gang i mnd der nede Edit: sarkasme Endret 5. april 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 det trengte jeg ikke å høre Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) En sliten Thea etter jobb *piuhh* Endret 5. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) så søt du var. Endret 5. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 så søt du var. Takk Love is in the air... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 http://hometown.aol.com/sterkerelasjoner/images/meg2.jpg En sliten Thea etter jobb *piuhh* hmm... Thea as in candyfloss-Thea? As in sosohal-Thea? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 http://hometown.aol.com/sterkerelasjoner/images/meg2.jpg En sliten Thea etter jobb *piuhh* hmm... Thea as in candyfloss-Thea? As in sosohal-Thea? VeXx virker som en stor kosebamse Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 http://hometown.aol.com/sterkerelasjoner/images/meg2.jpg En sliten Thea etter jobb *piuhh* hmm... Thea as in candyfloss-Thea? As in sosohal-Thea? VeXx virker som en stor kosebamse Jaa, det er jeg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig* Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Har du ikke lært å ikke sammenligne deg selv med ander? Da taper man alltid... Synes ikke du har så stor nese jeg Endret 5. april 2004 av enden Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig* HA du liksom, jeg har størst her Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Korfor tror jenter at alt de har er stort untatt puppene deres? Har dere merket at de pene alltid sier de er stygge? WTF? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Korfor tror jenter at alt de har er stort untatt puppene deres? Har dere merket at de pene alltid sier de er stygge? WTF? Det er for at du skal si "Neeeeida, kjære deg. Du er den fineste pusen i hele verden.", skjønner du vel. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Korfor tror jenter at alt de har er stort untatt puppene deres? Har dere merket at de pene alltid sier de er stygge? WTF? Det er for at du skal si "Neeeeida, kjære deg. Du er den fineste pusen i hele verden.", skjønner du vel. Noe sånt. Neste gang ei jente sier : "åh, jeg er så stygg" så skal jeg si "OK". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hehe sant det. kvinner........ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig* Neeeida, kjære deg, du er den fineste pusen i hele verden Endret 5. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig* OK. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Korfor tror jenter at alt de har er stort untatt puppene deres? Har dere merket at de pene alltid sier de er stygge? WTF? Det er for at du skal si "Neeeeida, kjære deg. Du er den fineste pusen i hele verden.", skjønner du vel. Nå har jeg sett gjennom hele tråden, og hvorfor har jeg den største nesa i hele tråden? *urettferdig* Neeeida, kjære deg, du er den fineste pusen i hele verden Bevist? Nå sitter sikkert Thea og gliser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg