Leontodon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 ketchez: du har bursdag dagen før meg Meg og pusen min Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) ketchez: du har bursdag dagen før meg Meg og pusen min Rome; Du er übernice! Dessuten er du liten ^^ Endret 23. desember 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Rome; Du er übernice! Dessuten er du liten ^^ Liten som i ung? btw, du er jo ikke så værst du heller da Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men jeg har størst tiss. Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Rome; Du er übernice! Dessuten er du liten ^^ Liten som i ung? btw, du er jo ikke så værst du heller da sweet, 1990 hmm så du er 14-15.. Tenker på å finne fram lommeboka å kjøpe meg ei ny lue, den gamle røde er liksom litt "nisse", noen tips ? Til han som sier han har størst tiss, jeg er med på målekonk.. Endret 18. august 2005 av chil Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Klassen min. (Vi bestemte oss for å ha et tvilsomt bilde siden det er mye mer morsomt enn et seriøst...) Jeg er øverst til venstre, bildet er i fra fjor vinter... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Til han som sier han har størst tiss, jeg er med på målekonk.. Finnes det ikke operasjoner for å få fikset på den skjevheten? Takk for pm-en med bilde, forresten. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 I'm F0kking bård. mye å gjøre når elevene kommer tilbake. Gjort for mye i dag. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Rome; Du er übernice! Dessuten er du liten ^^ Liten som i ung? btw, du er jo ikke så værst du heller da Liten, ja som ung! Du er jo bare barnet ..og jo, jeg er værst! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) ..og jo, jeg er værst! Du whiner om det utseende ditt i et sett, ketchez. Folk sier at du er kjekk, og da får du sannelig høre på det. Du får ikke sympati for den whininga der. Du er kjekk! Sånn, har du fått nok komplimenter nå? Herregud, det er så irriterende. Folk som ser bra ut sier "Åååå, jeg er så stygg ass". Stop it! Jeg whiner ikke. Se smileyen bakom, så mener jeg det ikke. Tror egentlig at jeg ser OK ut. Btw; Du har glemt bilde. Endret 23. desember 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 ketchez: Du er jo kjekk? Du kan jo ikke si no annet da. Du er jo liten du å da En dag større enn meg? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) ketchez: Du er jo kjekk? Du kan jo ikke si no annet da. Du er jo liten du å da En dag større enn meg? Jepp... Stooor gutt jeg! Var visst 50 år + mentalt på en eller annen test.. Endret 23. desember 2005 av ketchez Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg whiner ikke. Se smileyen bakom, så mener jeg det ikke. Tror egentlig at jeg ser OK ut. Btw; Du har glemt bilde. Jo, du whiner. I et skval. Oppfatt det folk sier til deg og ta imot komplimenter. Bilde kommer etterhvert. Burde kanksje tatt dette på PM, men samma det. Sorry hvis dere oppfatter det som whining. Jeg blir misforstått. Endret 23. desember 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 ketchez: Du er jo kjekk? Ikke noe vits i å kommentere noe som helst hos han Tror ikke han tåler det eller noe. Han sier han er støgg uansett. smileybruk eller ikke, Det blir litt mye innimellom. Men helt klart en grei kar bortsett fra det der da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har det rakna for folk her, eller? Ingen som gidder å poste bilder, jo. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ja, fy dere! Meg, dypt konsentrert med kyllingwrap fra Statoil. Nam. <3 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ok nå har eg slettet 6-7poster uten bilder. forsetter denne postingen uten "recent" bilder så blir det warn! Er eg og litt kjekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg