Tonio Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Sitter her og fryser, så kommer den geniale ideeen. "Brenn et par Harry Potter-bøker!" fant da frem de to første bøkene jeg har som har noe med Harry Potter å gjøre: 'Fabeldyr og hvor de er å finne' (Rød) og 'Rumpeldunk gjennom tidene' (Grønn). Jeg selv er ikke helt frisk nå, nesa renner og alt det ekle, så bildet er kanskje ikke så bra i det hele tatt... Brenne en HP-bok? Aldri, heller Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har klippt meg i dag Jeg ble klipt i går Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Sulten. 7-11...here I come! Lenke til kommentar
Gone Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Klipte meg i... fjor. Endret 25. februar 2005 av Gone Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) OMG Tonio! Er hu ene jenta på bildet ei som heter Helene M.G.H ? ( tenkte jeg ikke skulle skrive hele navnet.. ) Hvis det er henne så kjenner jeg henne! Gikk i klasse med henne på hele ungdomskolen, og i parallellklasse med henne i fjor. Bildet: Meg og utsikt over Hamburg. Edit: Å llegge med bildet er lurt Endret 27. februar 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vet ikke helt med G'en, men hun heter ihvertfall Helene M. H.... Så det er sikkert henne! Og intet innlegg her uten bilde. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) G'en står for *sensur*. Hun bruker det sikkert ikke så mye men hver gang man er i en ny klasse osv brukes alle navnene man har.. Tulla litt med et bilde av meg i PS, eller egentlig fiksa jeg bare på en ting ( curves ellerno) men det er gøy Edit: hvordan klarer jeg å glemme bildet hver gang!?!? Endret 27. februar 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Moro da! Sendte henne SMS nå, bare for å være sikker. (Men det var vel litt dumt å nevne to av navnene hennes?) Sikkert lett å glemme bilde... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tok bort navnet nå Du får hilse fra meg da vettu Møtte henne på bussen for noen uker siden, prata vel i ca førti minutter, var skikkelig koselig. Hu har jo begynt i sandefjord istedet for i sande i år så jeg ser henne jo aldri. Men jeg møtte henne da jeg gikk meg bort i oslo for to helger siden, og det var ganske praktisk! ( eller jeg hadde ikke gått meg bort, det var bare vennene min som trodde det. Er man i oslo går man bare nedover for å komme til sentrum) Skal huske bilde på første forsøk.. Av meg som er på shopping, også en fin bygning. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg skal hilse henne vettu! Vet hun er skikkelig hyggelig, siden hun reiste helt hit til Hønefoss med sin bror bare for å hilse på meg. Var kjempegøy, og vi skal ganske sikkert gjenta det. Hvorfor kan man ikke ta bilder når man har på cammet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Meg i skogen i dag. Legg merke til den rebelske fingeren på avtrekkeren, stikk i strid med gjeldende "ikke ha fingeren på avtrekkeren når du blir fotografert"-regler. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hehe, du minner meg litt om en nisse Men, si meg, psilocybe, har du blitt truffet i de derre øredingsene, og hva skjer om du blir truffet i dem? Dingler øreflippen fram og tilbake, og du regnes som "død", eller kan du bare si "Pøh, det var ørepynten min"? Ps, det er Auschwitz-hår i bakgrunnen på bildet mitt Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Lenge siden sist nåh... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Fikk russeklærne i dag Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Moi og pus i Hamburg, så klart Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Fikk russeklærne i dag Flere som gjorde det Russen i Odda for eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg