Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her og fryser, så kommer den geniale ideeen. "Brenn et par Harry Potter-bøker!" fant da frem de to første bøkene jeg har som har noe med Harry Potter å gjøre: 'Fabeldyr og hvor de er å finne' (Rød) og 'Rumpeldunk gjennom tidene' (Grønn). Jeg selv er ikke helt frisk nå, nesa renner og alt det ekle, så bildet er kanskje ikke så bra i det hele tatt...

 

bilde54ke.jpg

 

Brenne en HP-bok? Aldri, heller Ringenes Herre.

Lenke til kommentar

OMG Tonio! Er hu ene jenta på bildet ei som heter Helene M.G.H ? ( tenkte jeg ikke skulle skrive hele navnet.. )

Hvis det er henne så kjenner jeg henne! Gikk i klasse med henne på hele ungdomskolen, og i parallellklasse med henne i fjor.

 

Bildet: Meg og utsikt over Hamburg.

 

Edit: Å llegge med bildet er lurt :p

post-63-1109462552_thumb.jpg

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

G'en står for *sensur*. Hun bruker det sikkert ikke så mye men hver gang man er i en ny klasse osv brukes alle navnene man har..

 

Tulla litt med et bilde av meg i PS, eller egentlig fiksa jeg bare på en ting ( curves ellerno) men det er gøy :D

 

Edit: hvordan klarer jeg å glemme bildet hver gang!?!?

post-63-1109463133_thumb.jpg

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Tok bort navnet nå ;)

 

Du får hilse fra meg da vettu :) Møtte henne på bussen for noen uker siden, prata vel i ca førti minutter, var skikkelig koselig. Hu har jo begynt i sandefjord istedet for i sande i år så jeg ser henne jo aldri. Men jeg møtte henne da jeg gikk meg bort i oslo for to helger siden, og det var ganske praktisk! ( eller jeg hadde ikke gått meg bort, det var bare vennene min som trodde det. Er man i oslo går man bare nedover for å komme til sentrum)

 

Skal huske bilde på første forsøk.. Av meg som er på shopping, også en fin bygning.

post-63-1109463736_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...