Gef Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Syk i dag! Slapper av med litt synde-mat Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Bilde av meg på Halloween i går Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Pysjamas! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Søte bilder Thea Før jeg klippet meg i dag: Etter jeg klippet meg Klippet meg ganske lite kan du si Men jeg vil ha langt hår. Fik skryt av frisøren for å ha sunnt og fint hår og hu ville egentlig ikke klippe det opp eller farge det for da kan det bli slitt.. Vurderer striper eller å klippe det litt opp neste gang Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 HAHA! Du ser PRIKK lik ut før og etter :!: Her er meg, og mitt mindre sunne hår i munnen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Ser alltid prikk lik tu Kjedelig heter det.. enda et eksempel på det: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Meg.. ( again ) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Meg.. ( again ) Wæ, er du broren til purify eller noe ? Du er jo prikklik bortsett fra hår/hudfarge Pic: *Prøve å se så skremt ut som mulig på en overdreven måte* Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Meg på skolen Bildet tatt med T630, så kvaliteten er ikke den beste... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Fra helga. Ser usedvanlig stabil ut da men. Endret 3. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Wæ, er du broren til purify eller noe ? Du er jo prikklik bortsett fra hår/hudfarge Dæven steike være søkki satan! [nordnorsk, hvis noen skulle lure] No offence DS10GB, men jeg ligner da /overhodet/ ikke på det der? Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 huff, jeg er svært lite fotogen. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Øl med ketchup? Usjameg! BTW Dr. X: Ser at du har vært ute og susa med Ryanair? Til og fra Torp? Hvis bagasjen din var litt bulka så var det ihvertfall ikke meg Endret 5. november 2004 av gixer Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 BTW Dr. X: Ser at du har vært ute og susa med Ryanair? Til og fra Torp? Hvis bagasjen din var litt bulka så var det ihvertfall ikke meg Det stemmer, fra Torp til glasgow og tilbake! Bagasjen var forresten i orden, til og med vodkaen Bilde fra i sommer, gadd ikke finne fram noe nytt Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Meg i volleyballcap Meg i høstferia Edit: bilder er tatt med min Siemens SX1 Endret 5. november 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Torgeir var kjekk! Jeg har kjøpt ny piercing (Ikke noe ansikt i dag.) Endret 5. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Meg. Tatt i går, på badet. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Enda en... Rett ut av dusjen Endret 5. november 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg