Ripz911 Skrevet 24. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2004 dette bildet av meg må det være noe å gjørra med Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 *vekke liv i tråden* Stresser Sinna Kommer hjem dritings fra byen Lenke til kommentar
notnA Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Er jo ikke meg da eller kanskje Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) 1 bilde: en tok av meg meg på cam 2 bilde: stod å sjonglerte med bordtennissaker.. og ja, det var planlagt å se rar ut ;P Endret 25. oktober 2004 av sparks Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Her er et bilde fra sommerferien. Brunfargen er noe jeg savner, men magen savner jeg ikke Har gått ned 6 kg siden det bildet! Skal prøve å få tak i et etterbilde snart, er så megastolt akkurat nå! Endret 25. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 men magen savner jeg ikke Har gått ned 6 kg siden det bildet! Mage? Hva snakker du om? Synes du var -tynn- på det bildet der jeg. Huff, håper ikke alle jenter blir smittet av Keira Knightley-syndromet og ender opp som en eneste stor haug med hud og knokler. :-\ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Lenge siden jeg har vært på disse kanter.. Meg (sovende) på studentcruise til Danmark forrige onsdag.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Klokka på høyre arm? Litt stort bilde, men pytt pytt Endret 25. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hmm..joda, har klipt meg og greier! Endret 25. oktober 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Tatt i kveld. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Her er et bilde fra sommerferien. Brunfargen er noe jeg savner, men magen savner jeg ikke Gått ned 6 kg... pass deg ellers har du ikke lenger mage! Man skal ikke slanke seg når man er tynntynn fra før vettu.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Her er et bilde fra sommerferien. Brunfargen er noe jeg savner, men magen savner jeg ikke Har gått ned 6 kg siden det bildet! Skal prøve å få tak i et etterbilde snart, er så megastolt akkurat nå! Har du gått ned 6kg etter det bildet der ble tatt?! holy shit da må du være ekstremt tynn nå! Begynner å bli rimelig fornøyd selv, gått ned 5kg, få vekk litt til på magen så er det bare å bygge muskler som f... !*vekke tråden til live igjen*! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Mage? Hva snakker du om? Synes du var -tynn- på det bildet der jeg. Huff, håper ikke alle jenter blir smittet av Keira Knightley-syndromet og ender opp som en eneste stor haug med hud og knokler. :-\ Er dette mer normalt for deg? ..tatt på et filthy(!) bad hos en kamerat i Oslo. *grøsse enda* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Det bildet der er jo ikke akkurat recent da adawen EDIT: Ikke at jeg mener du ser noe annerledes ut nå Dette er et par dager før jeg klipte meg. Endret 29. oktober 2004 av Alastor Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 AHeahh bra tråd. Kaster inn tre 178sekunder gamle bilder jeg da! Webcam som snapper et bilde 1 gang i sekundet. Takk for meg - god natt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 Øl i store melkeglass er tingen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 Det bildet der er jo ikke akkurat recent da adawen Det var da heller ikke poenget, kjære Jon - poenget var å poste en mage som ikke ser ut som den har 'se-hvor-sattans-tynn-jeg-er' preg over seg. ^^ Og nei, jeg gidder ikke poste et bilde til. Det er alt for tidlig på morran, og jeg er styggtrøtt. So sue me! Jeg saksøker herved, grunnet mangel på bilde i RPP. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 *kremt* Denne tråden var bedre før da folk kom med morsomme kommentar. [/dagens tale] Uansett, her er bilde av kameraten min som blir bindt fast med ledninger (nei, jeg fant ikke et annet bilde): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg