tor_erik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Nei, bilbelte er for folk med en hjerne. Korrekt. Ser ikke på dette som spam, men en melding til alle dimlinger som er dumme nok til å ikke bruke bilbelte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tok bilder for første gang med telefonen min nå. Skikkelig råtten kvalitet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hmm..har samme mobb...aldri om jeg klarer en slik kvalitet... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er ikke gjort noe med, bare satt størrelsen til "utvidet" og satt opp litt bra lysforhold. Jeg synes selv de var veldig kornete, men må nok innrømme at jeg aldri har sett et mobiltelefonbilde på pc'en før. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg hater arket jeg sitter bak på bildet, for det sier at man kan endelig få ADSL på Sømna og Salhus. Og jeg bor på Buøya og må derfor sitte her og kose meg med ISDN. Dritt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 MOHAHAHA, adsl i ett år nå, pluss noen dager. men klart ble lovet adsl for 3 år siden. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) BIIIILDER Tittei Endret 7. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skulle egentli poste et bilde i denne posten men så gadd jeg ikke Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 http://www.home.no/nerdvanna/ark.JPGJeg hater arket jeg sitter bak på bildet, for det sier at man kan endelig få ADSL på Sømna og Salhus. Og jeg bor på Buøya og må derfor sitte her og kose meg med ISDN. Dritt. Det er Salhus i Brønnøysund vi snakker om her? Jeg bor nemlig i Salhus utenfor Bergen, og vi har hatt bredbånd leeeenge. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) @Goophy: Grunnnen til at bildene er så dårlige, er at SonyEricsson "lyver" til deg. Det er egentlig det samme kameraet som på T610, men bildene blåses opp til 640*480. Du skjønner hva jeg mener hvis du har et bilde på PC-en (hvilket som helst) på 100*100, og du blåser det opp til 700*700. Da blir kvaliteten ræva, ikke sant? Det er det som er greia på med T630, det er ikke "ekte" VGA-kvalitet på 640*480 punkter. Skal vise "ekte" VGA-kamera kvalitet: Det er ikke kongebra kvalitet, men det er et mer korrekt bilde av et bilde tatt av en VGA-telefon - i dette tilfellet: Nokia 6600. Endret 7. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 blablabla Jeg vet det, men etter å ha sett en del andre mobilbilder nå synes jeg ikke det er så ille uansett. Og 250*211 eller hva det er for noe originalt er farlig smått. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er Salhus i Brønnøysund vi snakker om her? Jeg bor nemlig i Salhus utenfor Bergen, og vi har hatt bredbånd leeeenge. Ja, i Brønnøysund. Goophy: 352*288. CIF. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) først og fremst (en mnd eller to gammelt), dagen jeg fikk doom3: deretter forige helg.. gin & tonic: Endret 7. september 2004 av eirikhm Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Når jeg tenker meg om så er jeg ganske kjekk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://www.home.no/boman/Bilde%20006.jpgNår jeg tenker meg om så er jeg ganske kjekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg