Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg det ikke med å gå rundt å drepe folk, akkurat. Hva Kine driver med på fritida, vet jeg ikke.

 

New Rock er jo ubegripelig gode å gå i da! Dessuten er de steintøffe! :D

Jeg vurderte faktisk å kjøpe meg et par new rock boots. Et par mer anonyme enn de der da. Men så fant jeg ut.. nah.. for dyrt å kjøpe et par sko som jeg ikke en gang får "vist frem". Den kule delen av bootsene viser jo ikke når man går med bukser..

Lenke til kommentar
Nå har jeg det ikke med å gå rundt å drepe folk, akkurat. Hva Kine driver med på fritida, vet jeg ikke.

 

New Rock er jo ubegripelig gode å gå i da! Dessuten er de steintøffe! :D

Jeg vurderte faktisk å kjøpe meg et par new rock boots. Et par mer anonyme enn de der da. Men så fant jeg ut.. nah.. for dyrt å kjøpe et par sko som jeg ikke en gang får "vist frem". Den kule delen av bootsene viser jo ikke når man går med bukser..

Gå med skjørt, jente! Skjørt! :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg det ikke med å gå rundt å drepe folk, akkurat. Hva Kine driver med på fritida, vet jeg ikke.

 

New Rock er jo ubegripelig gode å gå i da! Dessuten er de steintøffe! :D

Jeg vurderte faktisk å kjøpe meg et par new rock boots. Et par mer anonyme enn de der da. Men så fant jeg ut.. nah.. for dyrt å kjøpe et par sko som jeg ikke en gang får "vist frem". Den kule delen av bootsene viser jo ikke når man går med bukser..

Gå med skjørt, jente! Skjørt! :p

Kan ikke alltid gå med skjørt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...