kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hva er det med jenter å sko??? skjønner ikke det... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) http://darkness.rasterburn.org/bilder/digitalkamera/06.03.04/100_0464.JPGHihi. Meg og mine sko! ...og her er MINE sko! Edit: Behold The Evil Boots From Hell! \m/ Endret 7. mars 2004 av adawen Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ville ikke likt å trøblet med deg da ada Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hmm... lurer på hvilken sko som er vondest å få i skrittet, darkness eller adawen sine... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg tror det er like j*vla vondt uanfaensett jeg, as Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ja... du sier noe der adawen.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vi snakker her to vidt forskjellige følelser. Ada vil klaer å mose alt som henger der med omtrent samme effekt som en veivalse, mens darkness på en god (dårlig?) dag kunne kutte av hele sullamitten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) dette forklarer navnet mitt. Endret 7. mars 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Edit: Behold The Evil Boots From Hell! \m/ Har samme, bare som sko. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg vil også vise skoene mine! Show-off coming 2 night Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 .. hva er pointet med drapsmaskiner på føttene? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå har jeg det ikke med å gå rundt å drepe folk, akkurat. Hva Kine driver med på fritida, vet jeg ikke. New Rock er jo ubegripelig gode å gå i da! Dessuten er de steintøffe! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå har jeg det ikke med å gå rundt å drepe folk, akkurat. Hva Kine driver med på fritida, vet jeg ikke. New Rock er jo ubegripelig gode å gå i da! Dessuten er de steintøffe! Jeg vurderte faktisk å kjøpe meg et par new rock boots. Et par mer anonyme enn de der da. Men så fant jeg ut.. nah.. for dyrt å kjøpe et par sko som jeg ikke en gang får "vist frem". Den kule delen av bootsene viser jo ikke når man går med bukser.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå har jeg det ikke med å gå rundt å drepe folk, akkurat. Hva Kine driver med på fritida, vet jeg ikke. New Rock er jo ubegripelig gode å gå i da! Dessuten er de steintøffe! Jeg vurderte faktisk å kjøpe meg et par new rock boots. Et par mer anonyme enn de der da. Men så fant jeg ut.. nah.. for dyrt å kjøpe et par sko som jeg ikke en gang får "vist frem". Den kule delen av bootsene viser jo ikke når man går med bukser.. Gå med skjørt, jente! Skjørt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå har jeg det ikke med å gå rundt å drepe folk, akkurat. Hva Kine driver med på fritida, vet jeg ikke. New Rock er jo ubegripelig gode å gå i da! Dessuten er de steintøffe! Jeg vurderte faktisk å kjøpe meg et par new rock boots. Et par mer anonyme enn de der da. Men så fant jeg ut.. nah.. for dyrt å kjøpe et par sko som jeg ikke en gang får "vist frem". Den kule delen av bootsene viser jo ikke når man går med bukser.. Gå med skjørt, jente! Skjørt! Kan ikke alltid gå med skjørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg