DraZeN Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Har aldri hatt en kjæreste hvis etternavn ikke endte med .Jpg jeg. :!: Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Starter med å legge inn dette bildet for å skremme DraZen... Så avslutter jeg med dette bildet av meg og en engelsk venninne fra i Sommer.. et av de mer recent pic'sene jeg har Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 gixer; Det er bare normalt å gi komplimenter til damer. - Og siden det er flest menn her (og flesteparten er hetrosexuelle), så er det bare logisk at det blir veldig mye komplimenter og kommentarer rettet mot de få damene vi har her. Jeg ser ikke at noen klager når damene gir komplimenter til gutta. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 gixer; Det er bare normalt å gi komplimenter til damer. - Og siden det er flest menn her (og flesteparten er hetrosexuelle), så er det bare logisk at det blir veldig mye komplimenter og kommentarer rettet mot de få damene vi har her. Jeg ser ikke at noen klager når damene gir komplimenter til gutta. Seff er det lov, men det går da ann å gi komplimenter uten å virke som en fjorten år gammal gutt på kondomeriet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Seff er det lov, men det går da ann å gi komplimenter uten å virke som en fjorten år gammal gutt på kondomeriet. ( ) men flere bilder da folkens.. mobilen min lades Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Seff er det lov, men det går da ann å gi komplimenter uten å virke som en fjorten år gammal gutt på kondomeriet. Det er som om ordene skal komme ut av min egen kjeft. :---P ) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Darkness, ananas og anette is the sexeh crew. Bare fordi dem er jenter? Takk. Tenkte det samme.. Har folka her aldri sett en jente før? veit, latterlig.. Småkåte her kanskje ? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Me is teh slask. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 fjorten år gammal gutt Joda sant det, men de fleste her er vel fjorten Vi mangler fjortenårige jenter her!!! Raaawwwrr! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Smårips er også bær, man må bare spise mer for å bli mett Lenke til kommentar
Luv Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Oj, fean, har hatt siden oppe siden 02.00 i kveld. Innlegget ble litt feil. Endret 14. august 2004 av dD. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Nærmeste jeg kommer "hatt". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 /me har ikke hatt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Meg og Krumelur Thingul og meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Ble det noe på deg igår da kine? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg nådde aldri byn engang. Kubbet på sengen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 OMG! n00b! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Vil bare minne om Afseth sin post...og det er ikke lenge igjen til jeg drar så når jeg drar så kan det hende at dere får posten ganske så fort stengt...tro meg.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Vil bare minne om Afseth sin post...og det er ikke lenge igjen til jeg drar så når jeg drar så kan det hende at dere får posten ganske så fort stengt...tro meg.. hvorfor skal han gjøre det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Vil bare minne om Afseth sin post...og det er ikke lenge igjen til jeg drar så når jeg drar så kan det hende at dere får posten ganske så fort stengt...tro meg.. hvorfor skal han gjøre det? Fordi dette ikke er SO3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg