Black Star Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Ikke mange bilder på de siste sidene dere. Skjerp dere... post bilder, eller blir denne tråden stengt igjen. Og da kanskje til og med permanent. Jeg er like "glad" i denne tråden som dere, så please... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Fin sykkel det, men jeg liker ikke den gaffelen, mye tull med den. Min sykkel (bildet tatt før idag); (Solgte nettopp DH og XC syklene mine da jeg ikke bruker dem lengre). Edit: Deleliste, om noen bryr seg. Ramme: WeThePeople Thrillseeker (2003). Gaffel; WeThePeople Everlast. Styre: TerribleOne Small. Holker: Primo Logo. Barends: G-Spo®t. Stem: WeThePeople Soulmate (den gamle versjonen). Styrelager: Cane Creek nede og Aheadset oppe. Sete: WeThePeople Pro seat. Setepinne: Noe billige greier. Setepinneklemme: Samme som ovenfor. Krank: WeThePeople Pro. Pedaler: Primo Tenderizers. Sprocket: WeThePeople 39t. Kjede: KMC Z Scared Kjedestrammere: Primo Venus. Bremes: Hombre. Bremsehendel: Primo. Wire: Odyssey Slic. Pegs: Hoffman Stål. Dekk foran: Primo DirtMonster 2,10. Bekk bak: Primo V-Monster 1,95. Slanger: IRC. Felger: AlexRims Supra. Nav: Billige greier her også, 46 eiker på hvert hjul. Mods: -Kappet av litt på styret. -Kuttet setepinne i to. -Kuttet litt av gaffelrøret. Vekt: Lett nok. Endret 13. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) ser bra ut, endre edit: *legge til bilde, så afseth ikke blir sur * Kan slikke meg på haken Endret 13. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 hvor mye koster sånt goophy ? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Det er nok håpløst å være moderator... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 AnAnAs liker alle hun... ikke meg Men hun liker eksen min da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 hvor mye koster sånt goophy ? Har vel brukt nærmere 10k på den. Men du får greie helt fra 4-5k... Billigere enn det er stort sett bare dritt... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) For at tråden ikke skal bli stengt.. : Endret 13. august 2004 av INGaR Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Darkness, ananas og anette is the sexeh crew. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Er vi ferdig med hatter, eller kan jeg vise fram resten av hattene mine imorgen? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Darkness, ananas og anette is the sexeh crew. Bare fordi dem er jenter? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Me is bored, make some noise. Bare ikke no poltergeist bråk såe. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Darkness, ananas og anette is the sexeh crew. Bare fordi dem er jenter? Syns ikke du de er attraktive da? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Ganske enig med deg der ahpadt, bra inngruppering! Edit; Hyysj folkens, jeg prøver å... uhm... sove Endret 14. august 2004 av BeFs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 http://www.home.no/draz1/Recent/Bilde14.jpg Me is bored, make some noise. Bare ikke no poltergeist bråk såe. Hoie og skrike. Uuuøøøææa! Kem her har lyst å se bilde av juvelene mine? Er det imot forum reglene btw? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Darkness, ananas og anette is the sexeh crew. Bare fordi dem er jenter? Syns ikke du de er attraktive da? Delvis *43 par sko kommer meg ikke i huset* :!: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 http://www.home.no/draz1/Recent/Bilde14.jpg Me is bored, make some noise. Bare ikke no poltergeist bråk såe. Hoie og skrike. Uuuøøøææa! Kem her har lyst å se bilde av juvelene mine? Er det imot forum reglene btw? IMOT REGLENE IMOT REGLENE *Blinke med den blåe stroben sin* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Darkness, ananas og anette is the sexeh crew. Bare fordi dem er jenter? Takk. Tenkte det samme.. Har folka her aldri sett en jente før? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Darkness, ananas og anette is the sexeh crew. Bare fordi dem er jenter? Takk. Tenkte det samme.. Har folka her aldri sett en jente før? TAKK! Har reagert litt på det samme. Jeg sier ikke at forumchicksa ikke er pene eller no, men lord som gutta sikler så fort det blir posta bilder. Begynner å bli litt lei av poster med "omfg du er diggers2k " Jenter: Det er ikke dere jeg klager på, det er gutta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg