Putekos Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 damn. B|real må kanskje dele 1.plassen nå. *revurdere* Sviker! Var bare en revurdering. Du er fortsatt the sexiest *bla gjennom bilder* aah, sikle, hvordan kunne jeg noen gang svikte deg *slikke tær* men du må innrømme at goophy var..vel, eksepsjonell. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Første gang noen har sagt sånt, uten å nevne ordet "rar" i samme slengen. Takk Thea, you made my day. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 damn. B|real må kanskje dele 1.plassen nå. *revurdere* Sviker! Var bare en revurdering. Du er fortsatt the sexiest *bla gjennom bilder* aah, sikle, hvordan kunne jeg noen gang svikte deg *slikke tær* men du må innrømme at goophy var..vel, eksepsjonell. Nåh.. Vel takk. Og jeg har ingen kommentarer om goophy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Trodde aldri jeg skulle sikle etter AnAnAs... Trodde aldri jeg heller. Du er liksom for perdy (pen) for det. Vell.. for min del kan jeg dele inn jenter inn i "grupper": Mulig å bli sammen med uten vanskeligheter - Såkalte "billige" jenter som blir sammen med hva som helst bare for å være sammen med noen. Mulig å bli sammen med, med noen vanskligheter - "Normale" jenter, om jeg kan kalle det det. Ikke mulig å bli sammen med, siden "I'm out of their sight" - Jenter "som har alt" og bare blir sammen med "komplette" gutter. Legger deg i gruppe 3 AnAnAs, siden det er det inntrykket jeg har fått av deg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Ville ikke vært i noen av dine grupper jeg. Jeg er en snill jente med masse sjarm og personlighet som faller for gutter som er seg selv. Jeg er i gruppe fire - sympatisk jente med nebb og klør. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Ville ikke vært i noen av dine grupper jeg. Jeg er en snill jente med masse sjarm og personlighet som faller for gutter som er seg selv. Jeg er i gruppe fire - sympatisk jente med nebb og klør. Kall det hva du vil. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 så jeg noe damer her ?? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Ville ikke vært i noen av dine grupper jeg. Jeg er en snill jente med masse sjarm og personlighet som faller for gutter som er seg selv. Jeg er i gruppe fire - sympatisk jente med nebb og klør. Som biter og klorer. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) http://itstudiet-oslo.bi.no/s0213364/hw/folo5.jpg[så jeg noe damer her ?? Nei, se de øynene'a. *grine* Blå øyne og blondt hår er en fetisj jeg har Endret 13. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 AnAnAs liker alle hun... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 /me sitter her og glor på Off-topic forumet ...plutselig fant moi ukens donald (eller er det neste ) Må også få med et bilde av den nye skjønnheten min Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg deler jenter inn i ca 3 milliarder grupper jeg..en for hver jente på jord Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Vedder på Nikkor har en liten vind-tunnell som han tar hodet inni når han skal style håret. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 AnAnAs liker alle hun... Nei, ikke alle dessverre. >Skulle gjerne gjotr dert dam en det er ikkem ulig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg deler jenter inn i ca 3 milliarder grupper jeg..en for hver jente på jord H-h-h-hhh-hhhhh-humor. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Skulle gjerne gjotr dert dam en det er ikkem ulig. hæ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Må også få med et bilde av den nye skjønnheten min Kona is teh shit. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Kona is teh shit. Sykkelmerker is teh uinteressant i forhold til hva slags utstyr som brukes på sykkelen, samt rammekvaliteten. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Kona is teh shit. Sykkelmerker is teh uinteressant i forhold til hva slags utstyr som brukes på sykkelen, samt rammekvaliteten. Bla ned til Cinder Cone på denne siden og bedøm selv. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) bedøm selv. Absolutt flotte saker, har ikke sagt noe annet. Men MERKET er ganske uinteressant ang. sykler. :] Beware: XT-utstyr koster flesk å skifte deler på, jeg må punge ut 200 spenn for bremseklosser. EDIT: Balle, trodde jeg var i SO3! :o ___SLUTT___ Endret 13. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg