Marvil Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Bilen er rimelig ny tipper jeg.. Heftig bil, 2liters turbomotor som yter rundt 260 hester vel ? Vel brukte 500.000.. Allyse: Det er forresten akkurat samma bilen som Autofil brukte da de skulle til Finland for å finne Tommi Mâkinen.. Så det er noen kjendiser som har kjørt den bilen. Men det visste du vel.. Eh, noen ? EVO VIII er verdenskjent i streetracing miljøet og er bl.a brukt i 2Fast2Furious + en REKKE andre streetracing filmer med undergroundstreetracing. Respect to the EVO VIII (8) Leser du det jeg skriver eller..? Det var akkurat den BILEN (som i akkurat det kjøretøyet med det registreringsnummeret) Autofil brukte. Tydelig at Mitsubishi bruker den som utleiebil for bilmagasiner/nettsteder.. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 EDIT2 : jerre, hva skjer egentlig på det bildet Hehe, bare en morsom kveld på brygga Nothing fishy at all Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Siden bildeserier er så "in" for tiden tenkte jeg å lage en, til tross for at jeg er syk og ser ut som et troll.. Er syk og ser jævelig ut, også kjeder jeg meg.. Men jeg har en ide som haddis ikke kommer til å like.. Jeg skal spise en hold-it NAM! Da ble jeg glad.. ..selv om jeg fortsatt ser jævelig ut. Ja, jeg glemte å gre håret og det er for sent å ta bildene på nytt Endret 10. august 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 *misunne allyse for jobben sin* Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Siden bildeserier er så "in" for tiden tenkte jeg å lage en, til tross for at jeg er syk og ser ut som et troll.. http://www.home.no/anette2/uff.jpg Er syk og ser jævelig ut, også kjeder jeg meg.. http://www.home.no/anette2/ide.jpg Men jeg har en ide som haddis ikke kommer til å like.. Jeg skal spise en hold-it http://www.home.no/anette2/holditmonster.jpg NAM! Da ble jeg glad.. http://www.home.no/anette2/blid.jpg ..selv om jeg fortsatt ser jævelig ut. Ja, jeg glemte å gre håret og det er for sent å ta bildene på nytt knug Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Fy til anette Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Wtf. wraaaaaaugh Lufte tunga Smakte litt mystifistiskt der oppe Oh no Nekter å se på. Bored Another error. You`ve got to be kidding me. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Ooh, chech out the bad boy. Caps å greier.. :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Æ har vært på fesktur. (Synes den setningen måtte bli skrevet på trøndersk.) Btw, fisken har 0 HP, jeg har 100. Brakk nakken på'n. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Er det Goebbels i avataren din? Fengende avatar.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Ja, det er Gobbels. Han har også 0 HP. Skikkelig fin fyr forresten. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Klok mann som klarer å overbevise folk, det er sikkert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Joda, han er flink han. Budskapet var det så som så med, men måten han bringte det ut på var (og er) enestående! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Herregud! Hvor idiot går det an å bli?! IKKE SNAKK OM GOEBBELS I RECENT PIC-TRÅDEN! Endret 10. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Se på den fisken LarsP! Får jeg den? XD Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Fy til alle Gobbles folkene (trøtt fy det) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Hmm, ser at jeg har spredt mye misnøye og forargelse her. Jeg vil herved benytte anledningen til å si beklager til alle de jeg har fornærmet. Dette går særlig ut til en jente her. Det var sent på kvelden og jeg var trøtt og beruset. Håper du kan tilgi meg Thea. Beklager AnAnAs (Håper du kan tilgi meg/oss) Kjærlige hilsner fra LarsP og Bos5e. AnAnAs PS: Håper du har "humor". Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 En av de bedre, og den aller mest originale unnskyldningen jeg har sett. Definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg