Marvil Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Husker du ikke det svenske barnetvgreiene som gikk for noen år siden? Nei. Jeg er 19. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Og jeg er 14. 15 om 2 mnd.. Det var noe om et lekedyr som forsvant en dag(en muldvarp tror jeg).. Se på linken jeg posta Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Og jeg er 14. 15 om 2 mnd.. Det var noe om et lekedyr som forsvant en dag(en muldvarp tror jeg).. Se på linken jeg posta hehe, hver dag faktisk Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Joppe's eier var et jævla rotehue. :!: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Min tur til å posere. Tre bilder knipset to eller tre forskjellige dager på en eller annen sommermorgen forleden, ute på terrasen med en kreativ frokost. Urørte bilder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Huff, bakrus. Ser ut som en dårlig kopi av Varg Vikernes og. :S Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg tror jeg skal poste bilde av me selv her når en venninde av meg har sminket meg, hun spørte så pent, og siden hun synst det er søtt med gutter som sminker seg så kan jeg vel vere litt søt for henne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg tror jeg skal poste bilde av me selv her når en venninde av meg har sminket meg, hun spørte så pent, og siden hun synst det er søtt med gutter som sminker seg så kan jeg vel vere litt søt for henne Og dette må du utsette oss for? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hysj, b-real! Jeg vil se! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hysj, b-real! Jeg vil se! Hvorfor er jeg ikke sjokkert.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg tror jeg skal poste bilde av me selv her når en venninde av meg har sminket meg, hun spørte så pent, og siden hun synst det er søtt med gutter som sminker seg så kan jeg vel vere litt søt for henne Er det en forelskelse på gang? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Huhu, det kan du jo si, ingen andre hadde fått lov å gjøre slikt mot meg Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Huff, bakrus. Ser ut som en dårlig kopi av Varg Vikernes og. :S http://galleriet.akamera.no/albums/feilbilder/acv.jpg Jeg vil heller si at du ser ut som en dårlig kopi av Steven Seagal Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Huff, bakrus. Ser ut som en dårlig kopi av Varg Vikernes og. :S http://galleriet.akamera.no/albums/feilbilder/acv.jpg Jeg vil heller si at du ser ut som en dårlig kopi av Steven Seagal :!: Sant, så sant Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 aaaw, for noen store uskydlige øyne! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Meg og søsteren min på svaberget nedenfor hytta vår Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Er søsteren din gother eller noe annet jeg har fordommer mot? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Litt mindre sminke kan umulig være så dumt (snakker om SØSTEREN din Alastor, ikke deg :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg